Efectele compoziției corporale

Cazeină pentru pierderea de grăsimi

Conținutul

    Pentru a profita la maxim de cazeină, utilizați-o împreună cu exerciții fizice cazeină pentru pierderea de grăsimi și un plan alimentar sănătos și bine echilibrat.

    cazeină pentru pierderea de grăsimi

    Proteinele din cazeină pot îmbunătăți compoziția corporală și pot stimula pierderea în greutate. Efectele compoziției corporale Când pierdeți în greutate, kilogramele pe care le scăpați pot fi grase sau musculare - sau, mai probabil, un amestec al celor două. Cu toate acestea, există dovezi că dacă utilizați cazeină în planul de pierdere în greutate, este posibil să pierdeți mai multă grăsime corporală și să păstrați mai multă mușchi, ceea ce vă poate ajuta să arătați mai slabi chiar dacă pierdeți greutatea totală mai mică.

    cazeină pentru pierderea de grăsimi

    Într-un studiu publicat în în revista "Journal of Sports Science and Medicine", femeile care au suplimentat cu cazeină timp de opt săptămâni și au terminat antrenamentele obișnuite au prezentat o schimbare "semnificativă" în compoziția corporală, pierzând mai mult grăsimi corporale decât au avut anterior. Digestia și Satietatea Cazeina este o proteină "cu acțiune lentă", ceea ce înseamnă că organismul nu este capabil să o digeră rapid și ușor.

    Dar dacă te uiți la absorbția lentă a acestui medicament, atunci este ideal pentru cei care nu au capacitatea de a mânca de multe ori pe parcursul zilei. Dar în ceea ce privește datele științifice despre consumul de droguri noaptea, atunci nu există nici unul ca atare. Mulți oameni de știință au aflat de mult că dacă utilizați cazeină înainte de culcare sau doar seara, aceasta va reduce viteza cu care proteinele se vor descompune. Acest factor este cel care va beneficia foarte mult pe cei care doresc să crească masa musculară. Dozaj de cazeină În ceea ce privește dozarea, cantitatea exactă de consum nu poate fi apelată.

    Din acest motiv, cazeina poate să nu fie cea mai bună pentru manipularea durerilor de foame pe termen scurt. Conform cercetărilor publicate în revista "Avansuri în nutriție", publicată încazeina este probabil să fie mult mai satioasă decât proteinele cu acțiune rapidă pe termen lung, iar acest lucru vă poate ajuta să reduceți consumul total de calorii.

    Proteinele ca cazeina au, de asemenea, un avantaj clar în planurile de pierdere în greutate: ele sunt în mod natural mult mai săpun decât alte tipuri de nutrienți.

    Factori relevanți Adăugarea de cazeină ca supliment la dieta tipică, fără eforturi de a reduce consumul total de calorii sau de cazeină pentru pierderea de grăsimi adăuga activitate fizică, este mai probabil să ducă la creșterea în greutate graduală decât la scăderea în greutate.

    Efectele cazeinei asupra greutății corporale în timp depind, de asemenea, de factori precum vârsta, sexul, obiceiurile alimentare și nivelul de activitate fizică.

    cazeină pentru pierderea de grăsimi

    Înainte de a utiliza cazeină sau orice alt supliment ca ajutor pentru pierderea în greutate, discutați cu medicul dumneavoastră.