Revista care te menține sănătos

Ce mancam vara ca sa slabim

Alimente care te ajută să slăbeşti vara 8 voturi 0 Alte sfaturi din aceeasi categorie Te-ai fi aşteptat ca ouăle sau cartofii să fie alimente de dietă?

Folosirea de imbracaminte larga poate de foarte multe ori sa te faca sa nu realizezi ca ai mancat prea mult.

Află ce alte mâncăruri te ajută să slăbeşti în timpul verii şi nu numai. Ouăle controlează foamea Dacă mănânci ouă în mod regulat poţi să consumi cu până la de calorii ce mancam vara ca sa slabim puţin pe zi.

Cum să slăbești sănătos: lista cu sfaturi care chiar funcționează

Asta înseamnă că într-o lună ai putea slăbi în jur de trei kilograme fără să faci niciun alt efort. În cadrul unui studiu, s-a descoperit că supraponderalii care îşi încep ziua cu ouă fierte sau omletă slăbesc mai repede decât cei care servesc un croissant sau un covrig la micul dejun, chiar dacă omleta are acelaşi număr de calorii ca şi covrigul.

Cum se explică asta? Ouăle conţin proteine care îţi dau energie şi ajută la păstrarea unei glicemii constante.

Insa ai atat de multe la dispozitie, incat nu mai stii care sunt cele care intr-adevar te vor ajuta sa-ti atingi obiectivul. Mai multe cititoare ale unei publicatii de peste Ocean au trimis redactiei sfaturi de slabit pe care le-au aplicat si care au dat si roade. Printre acestea: Scapa de tentatii. Chipsurile, covrigeii, alunele, bombonelele. Orice te poate tenta trebuie indepartat din calea ta.

Nu-ţi face griji, ouăle nu o să-ţi mărească nivelul colesterolului şi nici n-o să-ţi afecteze ficatul dacă eşti o persoană sănătoasă. Varza murată, numai bună în dietă Cine ar fi crezut că varza murată este potrivită pentru dietă?

În timpul procesului de fermentaţie se produc bacterii bune, care îmbunătăţesc digestia, îţi măresc imunitatea şi te ajută să slăbeşti mai repede.

ce mancam vara ca sa slabim

În plus, conţine o mulţime de vitamine necesare celor care ţin cura de slăbire şi este bogată în potasiu. Cum faci să consumi mai multă varză murată?

ce mancam vara ca sa slabim

Fă-ţi câte o salată din ea sau pune-o ca garnitură lângă un piept de pui. Când zici varză murată te gândeşti automat la sarmale.

Vremea frumoasă ne scoate din casă

Ei bine, sarmalele nu intră în categoria alimentelor dietetice, căci pot conţine multe grăsimi saturate şi în plus, varza fiartă îşi cam pierde calităţile. Cartofii sunt bogaţi în vitamine Au fost pe nedrept excluşi ce mancam vara ca sa slabim diete, pe motiv că ar avea mulţi carbohidraţi.

E drept că nu sunt indicaţi dacă îi prăjeşti, dar îi poţi pregăti la cuptor, la grătar, sub formă de supă sau piure, ceea ce îi face excelenţi pentru cura de slăbire.

ce mancam vara ca sa slabim

Conţin fibre, proteine, potasiu şi au puţine calorii. Prepară un cartof la cuptor cu legume şi ai obţinut prânzul ideal pentru cura de slăbire. Quinoa conţine proteine Se găseşte mai greu, e adevărat, dar dacă ai norocul să dai peste o pungă de quinoa la magazinele naturiste nu trebuie să pleci fără ea.

Este un substitut excelent pentru orez, grâu şi alte cereale, dar şi pentru carne. Când ţii post sau dacă vrei să eviţi grăsimile, quinoa este o sursă excelentă de proteine. Dar conţine şi fibre care te ajută să te saturi mai repede şi îmbunătăţesc digestia.

Nu aștepta să ți se facă foarte foame

Fasolea boabe, înlocuitor pentru carne Unii nutriţionişti spun că fasolea este unul din cele mai sănătoase alimente. Conţine proteine, deci poate înlocui cu succes carnea, dar conţine şi fibre şi carbohidraţi, totul într-o combinaţie foarte sănătoasă.

Seminţele de in, bogate în grăsimi vegetale Bobiţele mici şi maronii cu aspect atât de modest nu trebuie să-ţi lipsească ce mancam vara ca sa slabim vrei să slăbeşti.

ce mancam vara ca sa slabim

Poţi să le consumi ca atare sau măcinate. Pune două linguri de seminţe de in într-o salată, în iaurt sau chiar în supă. Sunt unul din cele mai cunoscute leacuri împotriva constipaţiei pentru că sunt bogate în fibre. Ceea ce mai puţini ştiu este că cum să pierzi înapoi și grăsime de șold de in sunt bogate şi în grăsimi nesaturate - de altfel, uleiul de in este unul din cele mai sănătoase sortimente.

Alimente de sezon pentru cura de slăbire De efectele ouălor, seminţelor de in sau ale boabelor de fasole te poţi bucura tot timpul anului. Dar legumele şi fructele naturale, din producţia locală, se mai găsesc doar câteva luni. Dieta cu pepene nu este singura care te poate ajuta să slăbeşti.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

Profită de vară şi pune pe masă: Dovlecei Îţi vine să crezi că dovleceii conţin doar 18 calorii la de grame? Poţi să-i consumi cruzi, înăbuşiţi, în omlete, în salate, dar şi sub formă de supă sau mâncare, împreună cu alte legume. Conţin potasiu, acid folic şi destul de multă apă. Sunt şi o sursă bună de fibre, deci şi digestia va avea de câştigat. Ideal ar fi să-i pregăteşti în coajă pentru a păstra cât mai mult din calităţile nutritive. Mai ales sunt o sursă foarte bună de vitamina C, dar şi de licopen, un antioxidant puternic.

  • Pierde cea mai mare greutate în 3 săptămâni
  • Patron sfânt pierdere în greutate

Sunt utile şi dacă ai o dietă bogată în sare pentru că au un conţinut mare de potasiu care contracareaza efectele sodiului.

Sunt atât de bune în stare naturală încât ar fi şi păcat să le mănâci gătite.

Combinatii de alimente pentru micul dejun care te slabesc:

Totuşi, sosul simplu de roşii, cu sau fără usturoi este unul din cele mai sănătoase şi mai dietetice. Există chiar şi o dietă pe baza de roşii, în care se înlocuiesc una sau mai multe mese pe zi cu o salată de roşii.

Varză Cine n-a auzit de faimoasa supă de varză? Deşi unii specialişti nu sunt de acord cu această teorie, se spune că varza este un aliment cu calorii negative, în sensul că o anumită cantitate de varză conţine mai puţine calorii decât cele necesare pentru a fi mestecată şi digerată.

Astfel, cu cât mănânci mai multă, cu atât slăbeşti mai mult.

Dieta de vară: cum să slăbeşti 4 kilograme în 2 săptămâni

Partea bună este că supa de varză poate fi şi gustoasă dacă o prepari cu multe legume şi condimente. Pepene galben Profită de acest fruct atât cât îl mai găseşti la piaţă.

Este înlocuitorul ideal pentru un desert bogat în calorii şi te ajută să-ţi reglezi digestia datorită conţinutului de fibre. E adevărat că are şi un conţinut de zahăr, dar cu siguranţă este mai bun decât o prăjitură sau o ciocolată. Conţin vitamina C, betacaroten şi multe fibre. Unde mai pui că sunt şi ce mancam vara ca sa slabim, nu numai sănătoase. Cumpără numai atât cât consumi şi spală-le cu grijă. Poţi să prepari şi un compot delicios pentru la iarnă, deşi conţinutul de nutrienţi nu mai e acelaşi în fructul pregătit termic.