Creșteți în greutate pentru a pierde mai multe kilograme - Fabri Orlandi

Creșteți grăsimea pentru a pierde în greutate

Au fost schimbări în ultimii doi ani. Recent, a devenit popular că cardio este o pierdere de timp, afectează negativ pierderea în greutate și nu arde grăsime. Nu este așa.

Creșteți în greutate pentru a pierde mai multe kilograme - Fabri Orlandi

Antrenamentul Cardio se distinge de accesibilitatea puternică, și anume nu ai nevoie de echipament suplimentar, tu pot face acasă. În timpul caloriilor cardio a ars mai eficient, ceea ce ajută la crearea cu ușurință a deficiențelor calorii.

Chiar dacă începeți să luați în considerare efectul antrenării după rezistență la ardere, atunci cardio mai conduce. Un punct important: trebuie să exersezi în mod moderat sau pas rapid de 3 ori pe săptămână sau mai mult. Alegeți o opțiune care vă veți bucura și vă veți exercita.

creșteți grăsimea pentru a pierde în greutate

Beneficii Cardio Cardio nu numai că folosește bine caloriile, dar are și alte câteva beneficii: Cresterea starii de fitness — iti vei imbunatati munca sistemul cardiovascular, care va duce la o creșteți grăsimea pentru a pierde în greutate sănătoasă, crește consumul maxim de oxigen, îmbunătățește indicatori ai schimbului de gaze în plămâni și țesuturi și va reduce ritmul cardiac contracții în repaus.

Cele mai bune rezultate sportive — aproape toate sporturile antrenorii folosesc cardio ca bază pentru sportivii lor. Acest lucru îi ajută să mențină un nivel ridicat de rezistență și rezistență pentru muncă în timpul antrenamentului de forță și anaerobe.

În plus, restabilesc bine mușchiul după efort.

pierde în greutatea ~Subliminal (ᴠᴇʀsɪᴜɴᴇᴀ ᴀᴄᴛᴜᴀʟɪᴢᴀᴛᴀ)

Vei fi sănătos — cardio îmbunătățește nivelul lipidelor și glicemia, precum și sănătatea articulațiilor, mușchilor și oaselor, reduc risc de boli metabolice și cardiovasculare. Este înseamnă că ai mai puțin șanse să suferi de boli coronariene, diabet sau densitate osoasă scăzută și chiar risc redus dezvoltarea anumitor tipuri de cancer.

Cât de des este necesar cardio? Să o luăm de la bun început.

creșteți grăsimea pentru a pierde în greutate

Cardio nu va afecta rău la tine. Executând-o, de asemenea, arde bine caloriile, ca în timp unde gasesc regenon antrenament pentru forță?

creșteți grăsimea pentru a pierde în greutate

Și mai bine. Nu ne înșelați. În timpul puterii foarte multe calorii sunt arse, dar pe baza rezultatele testelor metabolice, se poate afirma că cardio rămâne cea mai bună opțiune de ardere a grăsimilor. Cardio este cea mai bună alegere ca antrenament pentru arderea grăsimilor. Aflați ce antrenamente Cardio sunt cele mai eficiente pentru a reduce greutate. Este necesar să se ia în considerare procesele fiziologice de pierdere în greutate și oxidarea grăsimilor.

Fără să înțelegeți cum funcționează energia, veți face asta Purtați doar pantofi și nu pierdeți un singur gram.

Crește în greutate pentru a pierde mai multe kilograme

Echilibrul energetic este cheia succesului Secretul industriei este că nimeni nu-ți dorește a aflat că dacă creați un deficit de calorii, adică consumă mai puțin decât ardeți, atunci veți pierde în greutate … și dacă un surplus — atunci câștiga în greutate. Când consumi prea multe alimente bogate în calorii, organismul acumulează energie în celulele grase, pregătindu-se pentru înfometare. Este numite exces de calorii sau energie pozitivă bilanț. Problema este că greva foamei nu vine niciodată și, continuați să acumulați din ce în ce mai mult.

Și asta este cu siguranță rău. Pe de altă parte, dacă începeți să consumați mai puține calorii decât ardeți, vi se va da cheia principală a celulelor dvs.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Aceasta se numește deficit caloric sau negativ. Și aceasta este cheia pierderii de grăsime. Cum să atingem un deficit de calorii? Există două modalități de a obține energie negativă echilibru: reducerea caloriilor și împlinirea fizică exerciții.

Caloriile sunt arse în timpul cardio și, prin urmare, lor poate fi scăzut din consumul total. Metodele au pro și contra. De exemplu, pentru a compensa deficitul, trebuie să scadeți kcal pe zi Pentru a face acest lucru, săriți o masă în kcal sau mâncați și apoi faceți exerciții pentru a arde în exces.

Înainte de a decide de câte antrenamente cardio aveți nevoie efectuați pentru pierderea în greutate, este important să înțelegeți elementele de bază ale funcționării corp. Efectuați cardio 5 zile pe săptămână și vă limitați ușor la calorii: cu cât faci mai mult efort, cu atât poți mânca mai mult și, rămâneți la un deficit de calorii, puteți consuma mai multe creșteți grăsimea pentru a pierde în greutate zi. Vei deveni mai sănătos și mai subțire. Efectuați cardio de la 1 la creșteți grăsimea pentru a pierde în greutate zile pe săptămână timp de 30 de minute și rămâneți la o dietă cu calorii medii: mâncați mai puțin și faceți efort mai mult.

Puteți slăbi și mai repede antrenând pe stomacul gol, dar voi riscați să vă îmbolnăviți în timp ce faceți antrenamente cardio prelungite și aport redus de calorii.

A treia opțiune vă poate atrage, dar această opțiune devine insuportabil foarte repede.

10 sfaturi pentru a slăbi de la dr. Michael Greger

Un punct important: cheia pierderii în greutate — atingerea unui deficit caloric reducerea aportului alimentar sau arderea acestuia în timpul performanței exerciții sau o combinație a acestor două componente pentru a crește rezultate. Recomandări ale specialiștilor Iată câteva recomandări de bază pentru a pierde în greutate. Consultați un nutriționist calificat sau un antrenor de fitness certificat pentru a veni cu un plan de antrenament, care se potrivește obiectivelor și programului. Când vine vorba de recomandări, nu există un loc mai bun decât Colegiul American de Medicină Sportivă.

  • Ce este slăbitul din grăsime?
  • Aprilie pierdere în greutate anatomie a lui gray

De ce? Un grup strâns de fiziologi experți, sport oamenii de știință și personalul medical știu despre ce vorbesc. Și ei sunt sunt responsabili de efectuarea tuturor cercetărilor pe această temă, în ceea ce privește sănătatea și starea de fitness și oferirea de educație și ghiduri practice care să vă ajute să vă atingeți obiectivele.

Alege orice exercițiu care îți place — alergare, înot, mersul cu bicicleta și crește treptat durata și intensitate. În mod similar, Mahri Relin, un antrenor personal certificat, a spus că își încurajează clienții să facă patru-cinci antrenamente cardio pe săptămână, fiecare durand de la 30 la 45 minute.

10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului

Celebrity Fitness Trainer Katherine Greiner recomandă de la 30 până la 45 de minute de cardio pe zi sau 20 de minute de intensitate ridicată antrenament pe intervale HIIT. Este important să nu exagerați. Urmați planul de pierdere în greutate Dacă obiectivul tău este pierderea continuă de grăsime, trebuie să arzi suficiente calorii pentru a obține rezultatul. Cu un antrenament de 30 de minute la nivel Suprafața arde aproximativ de calorii. Deci să arzi 1 kg la mers, trebuie să mergi 2 ore pe zi.

Pagina principala swisscamping.

Nu vă faceți griji. Nimeni nu te face să te antrenezi 2 ore în fiecare zi. Cel mai bun mod de a pierde în greutate este de a crea un deficit calorii prin exerciții fizice și reducere calorii consumate.

Țintă grăsimea brațului cu bucle bicep.

De exemplu, în timpul săptămânii puteți reduce conținutul de calorii al alimentelor kcal, înlocuind maioneza cu muștar și iaurt cu fructe cu lumină iaurt. În plus, puteți arde suplimentar pe zi pe oră plimbări sau alergare de o jumătate de oră. Antrenamentul Cardio este una dintre componentele pierderii în greutate. Pentru tine trebuie să vă schimbați corect obiceiurile alimentare și să urmați program de formare.

Trebuie să fi auzit acel antrenament într-un ritm lent mai eficient pentru pierderea în greutate decât antrenamentele intensive. Dar acest lucru este înșelător. Se dovedește conceptul de zonă arderea grăsimilor nu este mai reală decât zona crepusculară. În timpul exercițiilor aerobice de intensitate redusă, corpul se transformă în grăsime în principala resursă energetică.

Pe măsură ce te apropii de un punct critic, corpul începe creșteți grăsimea pentru a pierde în greutate folosească un procent mai mic de grăsime și un procent mai mare carbohidrații, o altă sursă de energie.

Cu toate acestea, creșterea ritmului vă permite să ardeți nu numai mai multe calorii de grăsimi, dar în total mai multe calorii. Deci dacă patinezi într-un ritm lent în termen de 30 de minute, puteți arde aproximativ de calorii — aproximativ 80 procente dintre ele provin din grăsimi adică 80 kcal.

Dar dacă călărești la fel de mult pe terenurile deluroase, puteți arde kcal — 30 la sută dintre ele provin din grăsimi aceasta este de 90 kcal. Deci, într-un ritm rapid, arzi de două ori mai multe calorii și încă 10 calorii de grăsimi. Desigur, antrenamentul într-un ritm rapid și dificultate mare nu este întotdeauna mai bine.

Dacă tocmai începeți, probabil că nu veți mai putea să reziste la antrenamente într-un ritm mai rapid pentru a nu regreta acesta. Dacă te antrenezi într-un ritm lent, poți face mult mai mult cardio, așa că sfârșești să arzi mai multe calorii și grăsimi.

Și este adevărat. Dacă sunteți începători, atunci veți dura aproximativ 30 de secunde în acest sens pasi și arzi 8,3 calorii, după care paramedicii îți vor lua corpul slăbit pe o targă.

  • Zece sfaturi pentru a pierde grăsimea mai ușor și pentru a vă asigura că nu creșteți în greutate Reguli generale pentru slăbit Gatit pentru pierderea in greutate: sfaturi si retete Pierdere rapidă în greutate acasă.
  • Baptist pierdere în greutate madison ms

Nu există o abordare mai bună decât aceasta: alegeți activitatea care va putea performa pe o perioadă lungă de timp, să zicem, în creșteți grăsimea pentru a pierde în greutate termen de minute. Desigur, atunci când rulează, mai multe calorii sunt arse, creșteți grăsimea pentru a pierde în greutate mersul, dar dacă alergarea te epuizează după câțiva metri sau genunchii încep să doară, este mai bine să mergi. Următorul tabel arată câte calorii puteți arde executând exerciții populare. Numărul de calorii depinde de la intensitatea antrenamentului, greutatea, masa musculară și metabolismul.

În general, începătorii pot arde calorii pe minut exerciții și o persoană în formă excelentă calorii pe minut. Tabelul prezintă jocuri precum baschet și volei. Exerciții ca acestea nu sunt pur aerobice, dar vor ajuta. Dacă cântărești mai puțin, vei arde puțin mai puțin; dacă vei cântări mai mult — puțin mai mult. Caloriile au ars.

Slabesti 10 kg intr-o saptamana 10 sfaturi pentru a pierde grăsimea. Uitați-vă lacele mai bune strategii și sfaturi a 8 sportivi cunoscuți.