Cele mai bune 15 exerciții interioare ale coapsei de făcut acasă pentru picioarele tonifiate

Cum să ardeți grăsimea adductorului. 15 antrenamente pentru femei pentru a tonifica coapsele interioare - Ingrijirea Pielii -

Monitorizează-ți dieta de culturism

Ei ajută la mersul pe jos, în alergare, în șezut, în genunchi etc. Din cauza obiceiurilor alimentare proaste, a lipsei de activitate sau a problemelor hormonale, femeile acumulează grăsime în diferite părți ale corpului, inclusiv coapsele cum să ardeți grăsimea adductorului. Din nefericire, doar alergatul sau ciclismul nu lucrează la acești muschi. În acest articol, enumerăm cele mai bune 20 de exerciții pentru coapse interioare pentru a tăia celulita și pentru a vă tonifica și întări coapsele interioare.

Pregătește-te să-i oferi o ofertă potrivită pentru o înfrângere constantă a coapsei interioare, erupții dureroase și pigmentare, cum să ardeți grăsimea adductorului nu faci o pantaloni de piele faux sau un bikini fără teamă. Citește mai departe … 20 Exerciții pentru coapse cel mai bun pentru femei Cum să ardeți grăsimea adductorului Înainte de a începe aceste exerciții de coapse interioare, trebuie să vă întindeți și să vă încălziți.

Iată ce puteți face.

cum să ardeți grăsimea adductorului negru este meme de slăbire

Sa incepem. Criss Cross Jacks Youtube Acest exercițiu este o modalitate excelentă de a începe regimul de antrenament interior al coapsei. Este similar cu mufele de sărituri.

Țintă - coapse interioare, quad, glutes și miez. Cum se fac cricuri de putere crizcross Stati drept cu picioarele putin mai late decat latimea umarului, umerii relaxati, miezul angajat si genunchii indoiti.

cum să ardeți grăsimea adductorului arderea cu grăsime rece

Săriți, traversați picioarele și aterizați încet pe pământ. Salt din nou și deschideți picioarele și aterizați încet pe picioare cu picioarele puțin mai largi decât lățimea umărului.

Cum să obțineți coapse interioare mai subțiri

S Ets și Reps - 3 seturi de 30 repetări Restul - 20 secunde Sfat - miscari de salt. Liftul lateral al picioarelor Youtube Mișcarea laterală a picioarelor vă ajută să vă modelați coapsele interioare și vă îndreptați asupra următoarelor mușchi. Țintă - coapse interioare, coapse exterioare și glute.

Pagina principala Cum să arzi grăsimile abdominale cu antrenamentul cu greutăți? Mulți dintre voi doriți să pierdeți grăsimea din burtă A avea abdomene bombate este un obiectiv comun pentru mulți începători în culturism. Prin urmare optimizează-ți eforturile și chiar arde grăsimea abdominală, citește cu atenție acest articol!

Cum se face Stați lângă perete și așezați palma dreaptă pe el pentru sprijin. Așezați mâna stângă pe talie. Păstrați-vă nucleul angajat și coloana vertebrală neutră. Ridicați piciorul stâng lateral, opriți-vă o clipă și aduceți-l înapoi în poziția de plecare. Faceți acest lucru pe cealaltă parte. Seturi și repetiții - 3 seturi de 15 repetări Restul - 20 secunde 3.

Squats exploziv Youtube Acest exercițiu este, de asemenea, cunoscut sub numele de squats squating. Iată mușchii la care lucrează.

Cum să pierzi grăsimea cu greutăți

Cum se face Stați drept cu picioarele puțin mai largi decât lățimea umărului. Păstrați-vă miezul angajat, umerii răsuciți înapoi și coloana vertebrală. Împingeți fese, păstrați-vă greutatea pe tocuri și stați jos ca și cum voi veți sta pe un scaun.

Genunchii nu ar trebui să depășească picioarele tale.

20 Exerciții pentru coapse cel mai bun pentru femei

În timp ce stai, tragi brațele până lângă piept. Ridicați corpul în sus și, înainte de a vă întoarce într-o poziție în picioare, săriți și propulsați corpul prin coborârea mâinilor. Țineți ușor pe picioare și repetați toți pașii.

Setați și repetați - 3 seturi de 10 repetări Restul - 20 secunde Sfat - 4.

cum să ardeți grăsimea adductorului greutatea pierde imgur

Plie Squat Youtube Squat-ul Plie este o altă mare variantă a exercițiilor de coapse interioare care vă pot ajuta să ardeți grăsimea. Țintă - coapse interioare, quad, glutes, viței și pierdere de muncă în greutate. Țineți degetele de la picioare la 45 de grade, înapoi drept și umerii departe de urechi. Acum, ca o balerină, ridică-ți mâinile până se află la nivelul umărului.

Păstrați-le plutiți și relaxați-vă umerii.

cum să ardeți grăsimea adductorului pierderea grăsimilor de burtă sfaturi ușoare

Coborâți corpul. Nu vă îndoiți înainte și nu vă aliniați genunchii.

Țineți această poziție pentru o secundă și apoi ridicați-vă la poziția de plecare. Faceți acest lucru pentru un set și odihniți timp de 20 de secunde. Întoarceți-vă la poziția interioară a coapsei, dar puneți greutatea corporală pe bilele picioarelor și pulsați în poziția ghemuită timp de 15 minute.

  • Cum să pierdeți rapid grăsimea coapsei: 11 sfaturi interioare pentru îndepărtarea grăsimii coapsei Este posibil să conținem linkuri de afiliere, să citiți informațiile noastre pentru mai multe informații.
  • 20 Cele mai bune exerciții pentru coapse interioare pentru picioarele tari și puternice - Alte
  • Cum Să Scap De Aditivi De Grăsimi -
  • Arzator de grasimi myprotein
  • Poziții de ședere pentru a pierde grăsimea de burtă
  • Balonare și pierdere în greutate
  • Când coapsele interioare se freacă, este un indicator al aductorilor de grăsime care nu pot fi ignorați.

Seturi și repetiții - 3 seturi de 15 repetări Restul - 20 secunde 5. Picioarele Țintă - coapse interioare, glute, hamstrings și flexori de șold. Cum se face Stați drept cu picioarele aproape unul de celălalt. Puteți să vă sprijiniți corpul ținându-vă palmele plat pe perete sau lateral până la nivelul umărului. Ridicați piciorul drept de la sol, păstrați genunchii drepți și mătură piciorul drept în față și în spate.

Cele mai bune 15 exerciții interioare ale coapsei de făcut acasă pentru picioarele tonifiate

Faceți același lucru și cu piciorul stâng. Seturi și replici - 3 seturi de 15 repetări Restul - 20 secunde 6. Scissor Leg Plank Youtube Un pic mai avansat cum să ardeți grăsimea adductorului de exercițiu, foarfeca pentru picioare este distractiv. Vă ajută să pierdeți grăsimea interioară a coapsei și, în afară de formarea coapsei, aceasta ajută și strângerea miezului.

Cum se face Asumați poziția plăcii de mână. Păstrați două prosoape pliate sub degetele de la picioare, iar coloana vertebrală se înalță cu restul corpului. Uită-te în jos și ține-ți miezul angajat. Strângeți coapsele interioare și glisați picioarele aproape împreună.

  • Aerisiri Cum să pierzi grăsimea cu greutăți Dacă doriți să scăpați de grăsimea corpului încăpățânat, adăugarea antrenamentului de forță la schema dvs.
  • Cum să arzi grăsimile abdominale în antrenamentul cu greutăți
  • 3 moduri de a pierde grăsimea cu greutăți - Articole Promovate
  • Diete de slabit rapide si eficiente
  • Tratament de slabit cu ghimbir
  • Ho oponopono să piardă în greutate
  • Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Exercițiile interioare ale coapsei sunt excelente pentru modelare și tonifiere coapsele tale.

Țineți această poziție o secundă și apoi glisați picioarele înapoi în poziția de pornire. Seturi și repetiții - 3 seturi de 10 repetări Restul - 30 secunde 7. Sweeping Mountain Climbers Youtube Aceasta este o variație a alpinistului de munte. Acesta este modificat pentru a se potrivi cu scopul de a elabora coapsele interioare. Țintă - coapse interioare, quads, hamstrings, glutes, viței și miez.

Video: Cori Gramescu: exerciții pentru fund bombat 2021, Iunie

Cum se face Să presupunem o poziție de placă, să ținem miezul cuplat și să punem două prosoape pliate sub degetele de la picioare. Fără a vă ridica piciorul de pe podea, măture piciorul drept și adu-l aproape de piept. Schimbați-l înapoi în poziția de pornire.