Cum să obțineți în greutate rapid, Modalități posibile de a deveni slăbit într-o săptămână - Plan de dietă și precauții

Avertizări Pentru mulți oameni, având un corp tonifiat și sculptat este destul de important pe lista obiectivelor care par inaccesibile. Pierderea în greutate și dezvoltarea mușchiului vizibil sunt obiective care implică o cantitate extraordinară de timp, energie și cheltuieli, nu?

Nu neaparat. Adevărul este că există modalități, într-o perioadă relativ scurtă de timp, de a vă ajuta corpul să elimine orice greutate în exces. Este nevoie doar de puțină disciplină și unele cunoștințe practice despre modul în care corpul arde grăsimile. Prin creșterea activității dvs.

rezultatele pierderii în greutate fen

A calca Partea 1 din 3: Exercițiu pentru arderea grăsimilor Antrenează-ți mușchii. Faceți exerciții cu greutăți sau efectuați un alt antrenament de rezistență de înaltă intensitate de ori pe săptămână. Dacă aveți acces la o sală de gimnastică, începeți cu o sesiune tradițională de culturism divizat care cum să obțineți în greutate rapid grupuri de mușchi pe sesiuneastfel încât ați lovit fiecare grup major de mușchi până la sfârșitul săptămânii - dacă faceți mișcare acasă, exercițiile de greutate corporală, cum ar fi flotări, fluturări, genuflexiuni și abdominale, vor merge bine.

Poate părea contraintuitiv, dar mușchiul în curs de dezvoltare arde de fapt mai multe calorii pe termen lung decât să petreci ore întregi pe bandă de alergat. Acordați atenție tuturor grupurilor musculare majore picioare, spate, miez, piept, umeri, brațe etc.

Exercițiile, cum ar fi genuflexiunile, lunges, canotaj, scufundări și presele de umăr necesită un grad ridicat de coordonare și toate sunt excelente pentru construirea mușchilor în diferite părți ale corpului. Corpul cheltuiește în mod constant calorii pentru a menține țesutul muscular, chiar și în repaus.

Stabiliți obiective realiste pentru coapse mai mici

Cu cât aveți mai multă masă musculară, cu atât veți arde mai multe calorii la un moment dat. Concentrați-vă pe forță. Utilizați o abordare bazată pe forță pentru a vă programa antrenamentele de greutate, efectuând seturi din fiecare exercițiu, cu aproximativ repetări în fiecare set. Deoarece vă aflați într-o stare calorică redusă din cauza dietei, exercițiile fizice cu o supraîncărcare pot descompune mușchii, deoarece nu obțineți suficienți nutrienți pentru a le restabili.

Urmărirea cantității de greutate în timp ce construiți și mențineți masa musculară slabă înseamnă că vă schimbați concentrarea de la rezistență la forță. Antrenamentele dvs. Luați zile pe săptămână de la exerciții pentru a vă odihni și lăsați corpul să se refacă.

Fii atent la nucleul tău. Petreceți o parte din fiecare antrenament întărind și construind mușchii de bază. Acestea pot fi ultimele 15 minute ale sesiunilor de antrenament cu greutăți sau puteți adăuga una sau două sesiuni de bază speciale pe săptămână. Aceste antrenamente de bază ar trebui să includă exerciții care vizează abdomenul cum ar fi greutățile, greutățile, ridicarea picioarelor, scaunele și geamantanele. Pentru majoritatea oamenilor, un corp tonifiat este cum să obțineți în greutate rapid cu oblicuri vizibile și o chiuvetă definită, definită mușchii abdomenului mijlociu și inferior, cu atât vor fi mai proeminenți pe măsură ce devii mai slab.

Mușchii dvs. Antrenamentul de bază vizat va face abdominalele să iasă mai mult în evidență, dar pentru a arăta cu adevărat definit trebuie să vă antrenați întregul corp, să faceți cardio câteva ore pe săptămână și în funcție de dietă și greutate să reduceți caloriile.

  1. Obțineți un corp subțire. Pierderea în greutate acasă - Societate -
  2. Pierdere în greutate mlm companii
  3. Cum să ardeți coapsa și grăsimea de șold
  4. Vit d vă ajută să pierdeți în greutate
  5. Celebrities Ești iritat de aspectul tău slab?
  6. Cum să obțineți slab rapid - O săptămână este tot ce aveți nevoie! - Ingrijirea Pielii -

Faceți exerciții cardiovasculare în mod regulat. În plus față de antrenamentul cu greutăți, faceți câteva ore de cardio constant în fiecare săptămână.

Gândiți-vă la jogging, înot, ciclism, canotaj, kickbox sau chiar doar mers pe jos. În timp ce antrenamentul de rezistență are un efect de durată asupra arderii caloriilor în repaus, antrenamentul cardiovascular vă pune într-un ritm constant de ardere a grăsimilor.

Împreună vor arăta rezultate în cel mai scurt timp. Mențineți ritmul cardiac ridicat, dar nu vă torturați. Este mai important să găsiți un ritm și o intensitate pe care să le puteți menține pe durata antrenamentului. Finalizați antrenamentul de forță cu o oră de cardio.

regim de slabire mayo sua

V-ați consumat deja glicogenul din mușchi în timp ce ridicați greutățile, astfel încât cea mai bună pierdere în greutate peste 40 de ani dvs. Experimentați cu cardio de post dacă nu ați avut nimic de mâncat. De exemplu, mergeți la jogging dimineața înainte de a lua micul dejun.

Păstrați intensitatea și durata antrenamentului moderate. Din nou, fără glicogen muscular de utilizat pentru combustibil, veți arde grăsimi pure în timp ce vă exercitați. Provoacă-te cu antrenamente dure din punct de vedere metabolic. Aceste antrenamente nu durează mult, dar sunt extrem de impozante și pot avea un impact major asupra rezervelor de grăsime.

Cum să obțineți în greutate rapid și alte metode dificile de programare sunt cunoscute pentru că au o densitate metabolică mare, ceea ce înseamnă că declanșează procesul de ardere a grăsimilor care face ca kilogramele să zboare. Programele HIIT și metodele de exerciții similare sunt de obicei oferite la centrele de fitness sub formă de clase de grup.

Account Options

Antrenamentele în stil Tabata se fac făcând un exercițiu timp de 20 de secunde și apoi odihnindu-se timp de 10 secunde. Repetați această secvență de opt ori. Întregul antrenament durează doar patru minute, dar primești mult pentru efortul tău. Aplicații precum Tabata Timer și Tabata Stopwatch Pro facilitează urmărirea activităților și perioadelor de odihnă cu smartphone-ul.

Cum să slăbim rapid - Care sunt efectele nutrienților asupra sănătății noastre

Partea 2 din 3: Strângeți-vă prin dieta corectă Reduceți aportul de calorii. Urmăriți-vă dieta pentru a vă asigura că nu consumați mai multe calorii decât ardeți. Cel mai simplu și mai eficient mod de a face acest lucru este să înregistrați numărul aproximativ de calorii pe care le consumați la fiecare masă. Când încercați să pierdeți grăsime, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să limitați cât mai mult aportul zilnic de calorii, obținând în același timp toți nutrienții necesari și menținând masa musculară slabă.

Post navigation

Atâta timp cât pierderea netă de calorii din exerciții este mai mare decât aportul din alimente, veți continua să vă tonificați. Numărul de calorii pe cum să obțineți în greutate rapid ar trebui să le consumați va varia de la o persoană la alta și va depinde în mare măsură de greutatea corporală și de construcția dvs. Regim pentru slăbit cu medicul dumneavoastră sau cu un nutriționist dacă decideți să vă mențineți o dietă cu calorii reduse.

Un expert vă poate spune exact de câte calorii aveți nevoie pentru a menține un raport corp sănătos pentru înălțimea, vârsta și nivelul de activitate.

De asemenea, vă pot oferi sfaturi utile despre nutriție și orice supliment. Sau doar un simplu jurnal pentru a ține evidența numărului de calorii pe care le consumați zilnic, săptămânal sau lunar pentru a vă asigura că sunteți pe drumul spre atinge-ți obiectivele.

Asigurați-vă că dieta dvs. În același cum să obțineți în greutate rapid, ar trebui să reduceți drastic alimentele grase sau să le omiteți cu totul. Alimentele bogate în grăsimi sunt mai bogate în calorii, ceea ce înseamnă că nu este nevoie de mult din ele pentru a vă sabota planul nutrițional. Obțineți-vă proteinele din surse precum carne slabă, ouă, fasole, tofu, nuci etc. Evitați alimente prăjite, chipsuri și alte gustări.

Alegeți alimente naturale, complete din surse organice. Spuneți nu mâncărurilor rapide, meselor gata și altor junk procesate și respectați alimentele proaspete și naturale. Cerealele integrale, legumele cu frunze verzi, nucile crude și fructele proaspete sunt toate alimente de bază în dieta dvs.

Obțineți un corp tonifiat rapid | Sfaturi | June

Acestea sunt împachetate cu macronutrienții pe care corpul tău îi dorește și pe care îi folosești pentru a construi un corp puternic și tonifiat. De asemenea, nu conține conservanți chimici și alte junk-uri necunoscute care pot face dificilă digerarea corpului și descompunerea acestuia pentru energie. Mâncarea organică poate fi puțin mai scumpă, dar merită beneficiile pe care vi le oferă.

Fiecare masă vă va face să vă simțiți mulțumiți. Faceți-vă un plan pentru alimente și mese în fiecare săptămână. În acest fel, veți ști exact ce conține mâncarea pe care o consumați - veți putea să țineți mai bine evidența caloriilor și a altor substanțe nutritive, iar mâncarea bună la îndemână când vă este foame vă va ajuta să vă bucurați de ea. Limitați dulciurile.

Acum este momentul să renunțați la dulciuri, gogoși și alte delicii tentante. Nimic nu stă în calea arderii grăsimilor decât alimentele cu zahăr. În timp ce zahărul este util pentru furnizarea de energie imediată pe termen scurt, cea mai mare parte a acestuia ajunge să fie stocat ca țesut adipos dacă nu este utilizat imediat pentru combustibil.

Acest plan nu este destinat pierderii în greutate pe termen lung

Pentru cele mai bune rezultate, mențineți aportul de zahăr la sau sub aproximativ 50g miralax cleanout pierdere în greutate zi.

Dacă totuși doriți ceva dulce, alegeți o banană coaptă, o mână de fructe de pădure sălbatice sau o gustare plină, cum ar cum să obțineți în greutate rapid iaurt grecesc cu puțină miere crudă. Aveți grijă la sucurile ambalate și îmbuteliate și chiar la fructele proaspete pe care le consumați. Deși este mai bine să obțineți zahărul din surse naturale, se poate adăuga în timp. Uitați-vă bine la etichetele alimentelor din supermarket.

burnă burner de grăsime de burtă

Chiar și lucrurile care nu sunt considerate dulciuri sunt deseori bogate în zaharuri. Partea 3 din 3: Rularea eficientă a corpului Odihnește-te din plin. Scopul este de a dormi ore pe noapte, atunci când este posibil.

Corpul tău se repară singur și construiește țesut nou în repaus.

You May Also Like

Atunci începe să se dezvolte masa musculară la care ai lucrat atât de mult. Un somn bun vă va ajuta, de asemenea, să vă recuperați de oboseală, leziuni și durere și vă va lăsa să vă simțiți înviorat, gata pentru următorul antrenament. Opriți televizorul, stereo, telefonul, tableta și toate celelalte distrageri electronice atunci când vă culcați pentru a vă asigura că veți cădea într-un somn profund și odihnitor. Dacă te lupți să dormi suficient neîntrerupt noaptea, încearcă să faci pui de somn timp de de minute, după-amiaza sau ori de câte ori ai timp.

Bea suficient. Bea multă apă pe tot parcursul zilei, în special în timpul exercițiilor intense, pentru a umple toată transpirația pierdută.

Fiecare celulă din corpul tău conține apă, deci, desigur, este vitală pentru o creștere și o funcționare adecvate.

Pierderea în greutate fără foame: 8 sfaturi pentru a satisface foamea

Vă simțiți mai energizat atunci când sunteți hidratat corespunzător, iar apa vă poate ajuta chiar să vă reduceți pofta de mâncare atunci când începeți să poftiți gustări nesănătoase. Apa înlocuiește băuturile răcoritoare, băuturile sportive, alcoolul și alte băuturi care sunt umplute cu carbohidrați din zahăr.

Ca regulă generală, ar trebui să beți când vă este sete. Încercați să obțineți cel puțin o jumătate până la trei sferturi de litru de apă pe zi.