De ce o dietă nu este suficientă pentru a număra doar caloriile; CRONICA NOA

Cum să pierdeți în greutate într un weekend, De ce să scapi de greutate?

Conținutul

    De ce o dietă nu este suficientă doar pentru a număra caloriile Pentru a pierde în greutate, trebuie să aveți un deficit caloric, astfel încât majoritatea oamenilor gândesc și este cea mai standardă formulă de slăbire din lumea dietelor.

    cum își pierde greutatea de la hollywood

    Și, deși este adevărat că echilibrul caloric este important, nu este singurul factor de luat în considerare. Modul de a le digera sunt complet diferite.

    1. Cură miracol pentru slăbit.
    2. Ce să mănânci când arde burta grăsime

    Cele de alcool sunt cele mai goale, în timp ce cele de grăsime pot fi foarte bine folosite. Nutriția necesită personalizare și atenție la detalii.

    • Cum să renunțați rapid
    • În timp ce o dietă ketogenică este sigură pentru majoritatea oamenilor, femeile însărcinate și care alăptează, precum și diabeticii ar trebui să evite dieta dacă nu sunt monitorizate îndeaproape de un medic.
    • Cum să luați un weekend înșelător și să pierdeți în greutate

    Dacă doar caloriile sunt protagoniști, efectele se vor epuiza de îndată ce dieta se va încheia. Efectul yo-yo.

    Pagina principala Cum să luați un weekend înșelător și să pierdeți în greutate Malia Frey este expert în pierderea în greutate, antrenor de sănătate certificat, specialist în managementul greutății, antrenor personal și specialist în nutriție de fitness. Aproape toată lumea este tentată să ia un weekend înșelător atunci când încearcă să slăbească. Majoritatea dintre noi suntem mai puțin programați și mai relaxați sâmbătă și duminică. De asemenea, suntem mai sociali în weekend. Adesea, asta înseamnă că mâncăm vrem să facem mai mult și exercităm mai puțin.

    Este evident cum să pierdeți în greutate într un weekend dacă mănânci doar câteva ouă, două frunze de salată și un grapefruit, mai devreme sau mai târziu vei pierde în greutate. Dar dietele radicale nu sunt durabile, nu creează aderență și nici nu educă comportamentul dietetic, adică modul nostru de a mânca. Nici regimul care vă asigură că pierdeți în greutate indiferent de ceea ce mâncați; atâta timp cât rămâi în intervalul de calorii alocat.

    Caloriile sunt doar valoarea energetică a unui aliment. Nu are nicio legătură cu calitatea sau contribuția sa nutrițională. Corpul nostru nu asimilează toate alimentele în același mod, chiar dacă acestea au același nivel caloric.

    sfaturi pentru pierderea în greutate pentru topurile de brioșare

    Există alimente cu multe calorii și puțini nutrienți și altele care, deși au un aport caloric redus, sunt surse excelente de nutrienți, precum proteine, minerale, vitamine, carbohidrați, fibre etc. Acestea sunt carne, ouă, legume, semințe, nuci, fructe etc.

    Trebuie doar să stabiliți anumite reguli și să vă deplasați treptat către obiectivul dvs. Gândiți-vă cum ați putea introduce mai multe legume în dieta dvs. Ghiciți exact meniul săptămânal doar pentru a-l cumpăra! Câștigi în greutate în weekend Dacă ați gustat în fiecare zi până acum, treceți la mâncarea ceva dulce doar în fiecare zi și chiar dimineața și doar puțin, de ex.

    Pe de altă parte, numărarea caloriilor nu este ușoară și nici nu este precisă. Numărul celor ale unei roșii poate fi complicat, deoarece există multe soiuri, dimensiuni diferite, culori, recolte și modalități de a le prepara.

    cum să scoateți grăsimea brațului

    În plus, numărarea caloriilor care sunt arse în timpul zilei este și mai dificilă. De ce nu funcționează dietele numai pentru calorii - Într-o dietă hipocalorică pierdeți mușchi, energie și substanțe nutritive. Un regim de scădere în greutate trebuie personalizat astfel încât să nu lipsească niciun nutrient și să poată fi menținut în timp, astfel încât scăderea în greutate să fie treptată și să nu fie bruscă pentru a pierde grăsime și nu pentru mușchi.

    Cum să luați un weekend ieftin și încă pierdeți în greutate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Gestionați în mod corespunzător caloriile de sfârșit de săptămână pentru a pierde greutatea Aproape toată lumea este tentată să ia un weekend ieftin atunci când încearcă să piardă în greutate. Cei mai mulți dintre noi sunt mai puțin programați și mai relaxați sâmbăta și duminica.

    Prin reluarea obiceiurilor alimentare anterioare, organismul își rezervă excesul sub formă de grăsime în cazul în care există o altă lipsă. S-ar putea să mâncați chiar mai rău înainte de a lua o dietă.