Metabolism

Depleția glicogenului și arderea grăsimilor. Glicogenul

Colestaziei Distruge glicogenul în ficat Ce fel de animal este acest "glicogen"? De obicei, se menționează în trecere în legătură cu carbohidrații, dar puțini oameni decid să se scufunde în esența acestei substanțe. Bone Broad a decis să vă spună toate cele mai importante și necesare despre glicogen, astfel încât acestea să nu mai creadă în mitul că "arderea grasimilor începe doar după 20 de minute de funcționare".

Prin urmare, din acest articol veți afla: ce este glicogenul, cum se formează, unde și de ce se acumulează glicogenul, cum se produce schimbul de glicogen și ce produse sunt sursa de glicogen. Conținutul articolului: Ce este glicogenul? Cum se produce glicogenul? Depozitarea glicogenului în ficat și mușchi Glicogen și grăsime Timp de defalcare a glicogenului Glicogen și creștere musculară Glicogen în produse Ce este glicogenul?

Corpul nostru are nevoie de hrană în primul rând ca sursă de energie și numai atunci, ca sursă de plăcere, un scut anti-stres sau o ocazie de a-ți "răsfăța". Grăsimile dau 9 kcal, depleția glicogenului și arderea grăsimilor proteinele și carbohidrații - 4 kcal. Dar, în ciuda valorii energetice ridicate a grăsimilor și a rolului important al aminoacizilor esențiali din proteine, carbohidrații sunt cei mai importanți "furnizori" de energie pentru corpul nostru.

De ce este necesară proteina pentru antrenamente?

De ce? Răspunsul este simplu: grăsimile și proteinele sunt o formă "lentă" de energie, deoarece Fermentarea lor durează ceva timp, iar carbohidrații - "repede". Toți carbohidrații bomboane sau pâine cu tărâțe se împart în cele din urmă la glucoză, ceea ce este necesar pentru alimentația tuturor celulelor corpului.

Sistemul de scindare a carbohidraților Glicogenul este un fel de carbohidrați "conservanți", cu alte cuvinte, glucoza stocată pentru nevoile ulterioare de energie.

Când se termină glicogenul, atunci grăsimile arde?

Este depozitat în stare de apă. Dopamina dependenta de droguri: cum sa scutiti pofta de dulciuri. Compensivă supraalimentare Sinteza glicogenului Procesul de formare a glicogenului glicogenă are loc în conformitate cu scenariile de 2m. Primul este procesul de stocare a glicogenului. După o masă care conține carbohidrați, nivelul glicemiei crește.

Ca răspuns, insulina intră în sânge, pentru a facilita ulterior administrarea de glucoză în celule și pentru a ajuta la sinteza glicogenului. Datorită enzimei amilazeise produce defalcarea carbohidraților amidon, fructoză, maltoză, zaharoză în depleția glicogenului și arderea grăsimilor mai depleția glicogenului și arderea grăsimilor. Apoi, sub influența enzimelor intestinului subțire, glucoza se descompune în monozaharide.

O parte semnificativă a monozaharidelor cea mai simplă formă de zahăr intră în ficat și mușchi, unde glicogenul este depozitat în "rezervă". Total sintetizat grame de glicogen. Al doilea mecanism este lansat în timpul perioadelor de foame sau a activității fizice viguroase. După cum este necesar, glicogenul este mobilizat din depozit și transformat în glucoză, care este furnizată țesuturilor și utilizată de aceștia în procesul de viață. Când corpul diminuează aportul de glicogen în celule, creierul semnalează nevoia de "realimentare".

Dragă, am accelerat metabolismul sau miturile despre metabolismul "promovat" Glicogen în ficat și mușchi Glicogen în ficat. Principalele rezerve de glicogen sunt în ficat și mușchi.

a condus pierderea de grăsime zuma pierdere în greutate

Cantitatea de glicogen din ficat poate ajunge la până la de grame la un adult. Funcția principală a glicogenului hepatic este menținerea nivelurilor de zahăr din sânge la un nivel constant și sănătos. Ficatul în sine este unul dintre cele mai importante organe ale corpului dacă este deloc de dorit să gnc pierde în greutate o "paradă de lovitură" printre organele de care avem nevoieiar depozitarea și utilizarea glicogenului face ca funcțiile sale să fie și mai responsabile: funcționarea de înaltă calitate a creierului este posibilă numai datorită nivelului normal de zahăr din organism.

Dacă nivelul zahărului din sânge scade, atunci apare un deficit de energie, din cauza căruia corpul începe să funcționeze defectuos. Lipsa de nutriție pentru creier afectează sistemul nervos central, care este epuizat. Aici este împărțirea glicogenului.

Conținutul articolului:

Apoi, glucoza intră în sânge, astfel încât organismul să primească cantitatea necesară de energie. Glicogen în mușchi. Glicogenul este, de asemenea, depus în mușchi. Cantitatea totală de glicogen din organism este de - de grame. Cu toate acestea, pentru a fi cât mai precis posibil, trebuie menționat faptul că glicogenul nu se depozitează în fibrele musculare, ci în sarcoplasmă - fluidul nutritiv care înconjoară mușchii. Atunci când mușchii lucrează sub influența unei enzime speciale de fosforilază, care este activată la debutul depleția glicogenului și arderea grăsimilor musculare, apare o deteriorare a glicogenului, care este utilizată pentru a se asigura că mușchii înșiși contracții musculare lucrează cu glucoză.

Astfel, mușchii folosesc glicogen doar pentru propriile nevoi. Activitatea musculară intensă încetinește absorbția carbohidraților, iar activitatea ușoară și scurtă crește absorbția glucozei. Glicogenul hepatic și muscular este folosit pentru nevoi diferite, dar pentru a spune că unul dintre ele este mai important este un nonsens absolut și demonstrează ignoranța dvs. Tot ce este scris pe acest ecran este erezia completă. Dacă vă este frică de fructe și credeți că acestea sunt stocate direct în grăsime, atunci nu spune nimănui acest nonsens și citiți urgent articolul Fructoza: Este depleția glicogenului și arderea grăsimilor să mănânce fructe și să piardă în greutate?

Glicogen și grăsime Pentru orice exercițiu fizic activ exerciții depleția glicogenului și arderea grăsimilor forță în sala de gimnastică, box, alergare, aerobic, înot și tot ceea ce vă face să transpirați și tulpinați organismul are nevoie de grame de glicogen pe oră de activitate. După ce a consumat depozite de glicogen, corpul începe să distrugă mai întâi mușchii, apoi țesutul gras. Vă rugăm să rețineți: dacă acest lucru nu este vorba de foamea totală lungă, depozitele de glicogen nu sunt complet epuizate, deoarece sunt vitale.

ediția pierderii în greutate puteți pierde în greutate eliminarea zahărului

Fără rezerve în ficat, creierul poate rămâne fără aportul de glucoză, iar acest lucru este mortal, deoarece creierul este cel mai important organ și nu fundul, cum cred unii.

Formarea epuizează depozitele de glicogen, dar nu conform "pentru primele 20 de minute lucrăm la glicogen, apoi trecem la grăsimi și pierdem în greutate". De exemplu, să ia un studiu în care sportivii instruiți au efectuat 20 de seturi de exerciții pentru picioare 4 exerciții, 5 seturi fiecare, fiecare set a fost efectuat la eșec și a fost repetări, odihna a fost scurtă, timpul total de antrenament a fost de 30 de minute. Cine este familiarizat cu formarea de forță, înțelege că nu a fost ușor.

Înainte și după exercițiu, au făcut o biopsie și s-au uitat la conținutul de glicogen. În acest fel, am împrăștiat un alt mit - este puțin probabil să aveți timp să epuizați toate magazinele de glicogen pentru un antrenament, așa că nu ar trebui să vă plimbați chiar în vestiar printre adidași transpirați și corpuri străine, nu veți muri de catabolismul "inevitabil". Apropo, merită să reintroduceți depozitele de glicogen nu în 30 de minute după un antrenament din păcate, fereastra de proteine-carbohidrați este un mitdar în 24 de ore.

Glicogenul muscular: funcții

Oamenii exagerează foarte mult rata de epuizare a glicogenului la fel ca multe alte lucruri! El se lasă o depleția glicogenului și arderea grăsimilor în timpul zilei și o mustață, nu există glicogen de ficat.

Sunt tăcut despre consumul de energie catastrofic dintr-o alergare de broască țestoasă de 20 de minute. Și, în general, mușchii consumă aproape 40 kcal pe 1 kg, proteinele se rotesc, formează depleția glicogenului și arderea grăsimilor în tractul gastro-intestinal și provoacă cancer, laptele se toarnă astfel încât până la 5 kg în plus pe grăsime nu gras, ahagrăsimea provoacă obezitate, carbohidrații sunt morți Mi-e teamă, mă tem și vei muri cu siguranță din gluten.

burners fat nz recenzii pierde greutatea cu isus

Este ciudat doar că am reușit să supraviețuim în vremuri preistorice și nu au dispărut, deși, evident, nu am mâncat ambrozia și groapa de sport. Amintiți-vă, vă rog, natura este mai deșteaptă decât depleția glicogenului și arderea grăsimilor și a ajustat totul cu ajutorul evoluției pentru o lungă perioadă de timp. Omul este unul dintre organismele cele mai adaptabile și adaptabile, care poate să existe, să se înmulțească, să supraviețuiască. Deci, fără psihoză, domnilor și doamnelor. Cu toate acestea, formarea pe stomacul gol este mai mult decât lipsită de sens.

Veți găsi răspunsul în articolul "Cardio: când și de ce? Doriți să pierdeți în greutate - nu mâncați carbohidrați Cât timp consumă glicogenul? Glicogenul hepatic este defalcat prin reducerea concentrației de glucoză în sânge, în special între mese.

Beginners Guide to Intermittent Fasting - Jason Fung

După de ore de post complet, depozitele de glicogen din ficat sunt complet epuizate. Glicogenul muscular consumă în timpul activității fizice. Și aici vom discuta din nou mitul: "Pentru a arde grăsimea, trebuie să alergi timp de cel puțin 30 de minute, pentru că numai în minutul 20 depozitele de glicogen sunt epuizate, iar grăsimea subcutanată începe să fie folosită drept combustibil", doar dintr-o parte pur matematică.

De unde a venit? Iar câinele îl cunoaște! Într-adevăr, este mai ușor pentru organism să folosească glicogen decât să oxideze grăsimea pentru energie, de aceea este consumat în primul rând. Prin urmare, mitul: trebuie să vă petreceți mai întâi întregul glicogen și apoi grăsimea începe să ardă și se va întâmpla la aproximativ 20 de minute după începerea exercițiilor aerobice. De ce 20? Nu avem idee. DAR: nimeni nu ia în considerare faptul că nu este atât de ușor de utilizat întregul glicogen și nu se limitează la 20 de minute.

După cum știm, cantitatea totală de glicogen din organism depleția glicogenului și arderea grăsimilor de - de grame, iar unele surse spun aproximativ de grame, ceea ce ne depleția glicogenului și arderea grăsimilor de la la kcal!

Glicogenul - secțiunea 2

Ai idee cât de mult trebuie să fugi pentru a epuiza o asemenea pauză prin calorii? O persoană care cântărește 60 kg va trebui să alerge într-un ritm mediu de la 22 la 3 kilometri. Sunteți gata? Glicogen și creștere musculară Formarea de succes necesită două condiții principale - disponibilitatea rezervelor de glicogen în mușchi înainte de formarea forței de forță și un nivel adecvat de recuperare a acestor rezerve după aceasta.

Forța de antrenament fără glicogen va arde literalmente mușchii. Pentru ca acest lucru să nu se întâmple, trebuie să existe suficienți carbohidrați în dieta dvs. Fără glicogen și oxigen, aproponu putem produce ATP, care acționează ca un magazin de energie sau rezervor de rezervă.

Moleculele ATP nu stochează energia în sine, imediat după ce sunt create, eliberează energie. Sursa directă de energie pentru fibrele musculare este întotdeauna adenozin trifosfat ATPdar depleția glicogenului și arderea grăsimilor atât de mică în mușchi încât durează doar secunde de muncă intensă!

Prin urmare, toate transformările de grăsimi, carbohidrați și alți purtători de energie într-o celulă coboară spre sinteza continuă de ATP. Ie Toate aceste substanțe sunt "arse" pentru a crea molecule ATP. ATP este întotdeauna necesar de către organism, chiar și atunci când o persoană nu joacă sport, ci doar își ia nasul.

Depinde de munca tuturor organelor interne, de apariția de noi celule, de creșterea lor, de funcția contractilă a țesuturilor și de mult mai mult. ATP poate fi redus foarte mult, de exemplu, dacă vă angajați într-un exercițiu intens.

Care este rolul ficatului în acumularea de carbohidrați în organism?

Acesta este motivul pentru care trebuie să știți cum să restabiliți ATP și să reveniți la energia corporală, care serveste drept combustibil nu numai pentru mușchii scheletului, ci și pentru organele interne. În plus, glicogenul joacă un rol important în recuperarea corpului după exerciții fizice, fără care creșterea musculară este imposibilă. Desigur, muschii au nevoie de energie pentru a contracta si creste pentru a permite sinteza proteinelor.

Nu va exista energie în celulele musculare fără creștere. Prin urmare, fără carbohidrați sau diete cu o cantitate minimă de carbohidrați funcționează prost: puțin carbohidrați, puțin glicogen, respectiv, veți arde mușchii activ. Alegeți o dietă echilibrată, sănătoasă și variată descrisă aici și nu demonalizați produsele individuale.

Iti place sa "cureti" corpul? Apoi, articolul "Detox Fever" te va șoc! Glycogen Rich Foods Doar glicogenul poate merge în glicogen. Prin urmare, este extrem de important să păstrați bara de carbohidrați în dieta dvs. Este important să aveți în dietă produse de panificație, cereale, cereale, diverse fructe și legume. Aceste alimente trebuie puse cu precauție în cazul persoanelor cu disfuncție hepatică și a lipsei de enzime. Glicogenii sunt carbohidrați complexi, complexi.

Datorită glicogenezei, glucoza, care intră în organism cu alimente și formează glicogen. Întrebarea "Ce este glicogenul?