Mazăre de zahăr, o gustare ideală pentru pierderea în greutate - Peaceful Mountain

Mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate

Astfel puteți mânca toată păstăia și puteți îmbunătăți valoarea nutrițională generală. Carbohidrații din zahărul mazăre O cană de mazăre de zahăr conține aproximativ 10,5 grame de carbohidrați și 3 grame de fibre. Mulți dintre carbohidrați provin dintr-un tip de zahăr numit fructoză, care conferă păstăilor gustul lor dulce.

Glucidele sunt sursa de energie preferată a corpului tău. Fibrele dietetice sunt un tip de carbohidrați pe care corpul dumneavoastră nu le poate digera.

Mazăre de zahăr, o gustare ideală pentru pierderea în greutate

Fibrele din alimente precum mazărea de zahăr ajută la digestie și contribuie la sănătatea inimii Grăsime în zahăr Mazărea fără zahăr este cu adevărat lipsită de colesterol și practic fără grăsimi mai puțin de 0,1 grame pe porție. Pentru a obține grăsimile sănătoase de care aveți nevoie pentru o dietă echilibrată, trebuie să apelați la alte surse de alimente, inclusiv carne slabă, carne de pasăre, pește, ouă, nuci, semințe și produse lactate. În timp ce carnea slabă și produsele lactate vă pot susține nevoile nutriționale, puteți apela la surse fără animale, inclusiv fasole, leguminoase, soia, tofu, cereale integrale, cereale încolțite și seitan.

mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate

Micronutrienții din mazărea de zahăr Mazărea de zăpadă vă poate ajuta să vă satisfaceți nevoile zilnice de vitamine și minerale, în special vitamina C, acid folic, fier și potasiu Ai nevoie de vitamina C pentru a repara țesuturile și a menține un sistem imunitar puternic. Este, de asemenea, un antioxidant puternic care vă ajută să vă protejați celulele de deteriorarea radicalilor liberi. Acidul folic este o vitamina B care ajuta la crearea de celule noi. Fierul vă ajută corpul să producă energie și ajută celulele roșii din sânge să transporte moleculele de oxigen către țesuturi și celule.

Potasiul este un mineral necesar pentru construirea proteinelor și a mușchilor. De asemenea, ajută la menținerea echilibrului acido-bazic normal în corpul dumneavoastră Beneficii pentru sănătate Mazărea de zahăr, la fel ca alte păstăi de mazăre comestibile, oferă mulți dintre cei mai importanți nutrienți necesari pentru o sănătate bună.

Mazărea se remarcă printre alte plante pentru conținutul ridicat de proteine. De exemplu, într-un volum similar de morcovi, concentrația de substanțe proteice este de 4 ori mai mică. Mazărea conține, de asemenea, mulți compuși antioxidanți polifenolici, care, potrivit oamenilor de știință americani, reduc riscul de a dezvolta boli maligne și diabet zaharat de tip II, scad tensiunea arterială și susțin funcția creierului.

Unele dintre ele au efecte asupra sănătății, îmbunătățesc funcția digestivă și cardiacă și susțin metabolismul grăsimilor și al zaharurilor din sânge. O porție de mazăre de zăpadă asigură între 9 și 15 la sută din necesarul zilnic de fibre pentru adulți, mai ales sub formă de fibre solubile. Acesta este tipul de fibre care absoarbe apa din intestine pentru a forma o substanță asemănătoare gelului.

În acest fel, scaunul este înmuiat și tractul digestiv este cruțat. Mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate inimii Vitamina C este unul dintre cei mai puternici antioxidanți din corpul uman. Pe lângă numeroasele sale beneficii, ajută la reducerea inflamației din vasele de sânge care poate duce la ateroscleroză întărirea arterelor. La rândul mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate, aceasta scade tensiunea arterială și riscul de boli cardiovasculare.

Efectul a fost cel mai mare la persoanele supraponderale sau cu greutate normală definit ca indice de masă corporală sub 27,5spre deosebire de persoanele supraponderale care nu au beneficiat. Fibra, care este solubilă în mazărea de zahăr, se leagă, de asemenea, de colesterol și împiedică absorbția acestuia în fluxul sanguin, ceea ce împiedică formarea plăcii în artere Pierdere în greutate Mazărea de zahăr are relativ puține calorii, nu are colesterol și sunt practic lipsite de grăsimi.

În plus, fibra solubilă din mazăre Snap se leagă de glucoză și încetinește absorbția acesteia în sânge.

mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate

Făcând acest lucru, ajută la reglarea zahărului din sânge și la evitarea vârfurilor neașteptate, în special la persoanele cu diabet de tip 2. O porție de mazăre dulce, cu o ceașcă de zahăr, oferă puțin peste 10 grame de carbohidrați, care se află, de obicei, în limitele tuturor dietelor, cu excepția celor mai stricte, cu conținut scăzut de carbohidrați sau cetogen.

Sănătatea ochilor Mazărea de zăpadă este o sursă umilă de carotenoide vegetale cunoscute sub numele de luteină și zeaxantină.

Pierderea în greutate: 5 modalități interesante de a include mazarea (sau matarul) în dieta ta

Ambele apar într-o parte a retinei cunoscută sub numele de macula. La persoanele cu degenerescență maculară, o tulburare legată de vârstă care poate duce la pierderea ireversibilă a vederii, aportul crescut de luteină și zeaxantină poate încetini progresia bolii Întrebări frecvente Cum diferă lichiorul și mazărea?

mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate

Mazărea de zăpadă și mazărea de zăpadă sunt ușor de înlocuit în rețete, deoarece aromele lor sunt similare. Mazărea de zăpadă tind să fie mai dulci și mai crocante. De asemenea, este mai puțin probabil să fie mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate gătite, deoarece păstăile lor sunt mai groase și au o structură celulară plină de apă.

Zahăr snap mazăre pierdere în greutate

Mazărea de zăpadă, pe de altă parte, tinde să moară după doar trei până la patru minute de gătit. Mazărea de zăpadă și mazărea de zahăr sunt aproape identice în ceea ce privește conținutul de calorii și carbohidrați.

În timp ce mazărea are aproximativ 60 de calorii și 10,5 grame de carbohidrați într-o ceașcă, mazărea are aproximativ 70 de calorii și 12 grame de carbohidrați.

Mazărea are, de asemenea, aproximativ 3 grame de fibre pe porție, în timp ce mazărea de zăpadă are 4 grame. Poate mazărea spargătoare să devină amidon ca mazărea normală? Dar dacă le mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate proaspete, le păstrați reci și le consumați în curând, ar trebui să vă simțiți bine.

mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate

La temperatura camerei, zahărul din mazăre se poate transforma în amidon după șase ore. Menținerea lor acoperită în frigider poate încetini procesul, îmbunătățind în același timp conținutul de nutrienți.

De unde știi dacă un bob de mazăre este proaspăt? Cumpărați întotdeauna păstăi de mazăre verde deschis, fără pete îngălbenite sau pete.

Mazăre pentru scăderea în greutate - este posibil să îl consumați la o dietă, cum este util

Ar trebui să fie strălucitori și aproape izbucniți. Nu cumpărați mazăre de zahăr care sunt blande sau cu mazăre în vrac. Mazărea veche are tendința de a fi strânsă; îți dai seama când se rupe mânerul.

Meditatie cu Arhanghelul Mihail si Rafael pentru eliberarea excesului de greutate beta

Dacă firele fibroase sunt atașate la mugurul tulpinii, atunci păstăile ar fi ajuns probabil la sfârșitul perioadei lor de valabilitate. Rețete și sfaturi de pregătire Puteți mânca mazăre de zăpadă crude sau le puteți pregăti prin abur, prăjire sau albire. Puteți spune că un mazăre este prea gătit atunci când își pierde culoarea deschisă și o supă de mazăre devine verde. Le puteți condimenta cu ierburi și condimente, sau doar cu un vârf de ulei de măsline, sare și piper.

mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate

Puteți adăuga o răsucire de inspirație asiatică la mazăre, așezându-le într-un castron de tăiței soba și presărându-le cu ulei de susan prăjit, semințe de susan, șalotă tocată și un strop de sos de soia ușor Dacă îl consumați crud, puteți folosi mazărea ca o plită în loc de cartofi prăjiți sau biscuiți, sau tăiați în bucăți de mușcătură pentru salate și salată de varză.

Alergii și interacțiuni Alergiile la mazărea de zahăr nu sunt la fel de frecvente ca mazărea de grădină, dar apar. Acestea sunt mai frecvente la sugari și copii mici, care tind să crească în viața ulterioară. Persoanele care sunt alergice la mazăre sub orice formă sunt, de asemenea, susceptibile de a fi alergice la arahide, fasole, leguminoase și fasole verde. De fapt, mulți copii cu alergie la arahide reacționează foarte des la mazăre și provoacă simptome precum erupții cutanate, diaree, vărsături, amețeli, mâncărime sau furnicături în gură.

mazăre de zahăr pentru pierderea în greutate

Sunați la sau consultați un medic de urgență dacă aveți dificultăți de respirație, respirație șuierătoare, ritm cardiac rapid, urticarie, senzație de amețeală sau umflături ale feței, limbii sau gâtului după ce ați consumat mazăre de zahăr.

Acestea sunt semne ale unei alergii pe întreg corpul care poate pierdere în greutate câte kilojouli pe zi viața în pericol, cunoscută sub numele de anafilaxie.

Nu există interacțiuni cunoscute cu mazărea de zahăr.