Căi de a pierde grăsime corporală

Modalitatea corectă de a pierde grăsimile

Legate de Grăsimea din burtă este cea mai mare grăsime nesănătoasă, încăpățânată. AARP avertizează că persoanele cu grăsime abdominală prezintă un risc mai mare de boli de inimă, diabet, accident vascular cerebral și anumite tipuri de cancer 1.

De aceea trebuie să-ți schimbi stilul de viață și să începi să faci mișcare. Mai jos sunt enumerate câteva lucruri pe care le puteți începe pentru a reduce și gestiona grăsimea abdominală.

Sfaturi Cum să faci coapsele mai ferme Pierderea grăimii coapei poate fi o arcină decurajantă. Pentru a avea ucce în acet en, ar trebui ă combinați mâncarea cu moderație și exercițiile fizice în mod regulat. Cu toate acetea, Conţinut: Pași Pierderea grăsimii coapsei poate fi o sarcină descurajantă.

După ce vă încălziți mușchii, faceți o pauză de 10 secunde și începeți cu următoarele exerciții: 1. Ridicarea piciorului mincinos Țintă - Abdominale inferioare, abdominale superioare, glute, hamstrings și quads.

Cum se face Culcă-te pe un covor. Așezați degetele mari sub șolduri, cu palmele plate pe podea. Ridică-ți puțin picioarele de pe podea, ridică privirea spre tavan și cuplează-ți miezul. Aceasta este poziția de plecare. Ridicați ambele picioare la 90 de grade și aduceți-le încet înapoi.

Chiar înainte de a atinge podeaua, ridicați din nou picioarele.

Faceți 3 seturi de 15 repetări. Ce sa nu faci - Nu vă așezați picioarele complet pe podea și nu împingeți șoldurile în sus cu mâinile pentru a vă ridica picioarele.

BreakingMuscle (Română)

Cum se face Stai pe un covor. Așează-ți mâinile în spatele tău, cu palmele plate pe saltea. Ridicați picioarele de pe podea și lăsați-vă puțin în spate. Puneți ambele picioare.

În același timp, apropiați partea superioară a corpului de genunchi. Reveniți la poziția de pornire. Faceți 2 seturi de 20 de repetări. Ce sa nu faci - Nu vă așezați mâinile prea despărțite în spate.

Lovituri cu foarfeca Țintă - Abdominale inferioare, abdominale superioare, glute, hamstrings și quads. Așezați palmele sub șolduri. Ridicați capul, partea superioară a spatelui și picioarele de pe podea. Coborâți piciorul stâng. Chiar înainte de a atinge podeaua, ridicați piciorul stâng și coborâți piciorul drept.

Faceți acest lucru de 12 ori pentru a finaliza un set. Faceți 3 seturi de 12 repetări. Faceți o pauză de 20 de secunde înainte de a trece la următorul exercițiu Ce sa nu faci - Nu faceți acest exercițiu rapid și nu vă țineți respirația în timp ce faceți acest lucru. Crunchii Țintă -Abs inferioare și modalitatea corectă de a pierde grăsimile. Cum se face Așezați-vă pe un covor, flecați genunchii și așezați picioarele pe podea.

Așezați un deget mare în spatele fiecărei urechi. Țineți partea din spate a capului cu restul degetelor. Ridicați capul de pe podea. Inițiază mișcarea curbându-te și încercând să ajungi la genunchi cu capul. Asigurați-vă că inspirați în timp ce vă curbați și expirați în timp ce coborâți.

Faceți 2 seturi de 12 repetări. Ce sa nu faci - Nu băga bărbia înăuntru. Crunchii bicicletei Țintă -Abdomenul superior, abdomenul inferior, oblicul, fesierele, hamstrings și quads. Cum se face Așezați-vă pe un covor, flecați genunchii și ridicați picioarele de pe podea.

Împingeți piciorul stâng în jos și extindeți-l drept. În același timp, ondulați-vă și răsuciți-vă spre dreapta.

modalitatea corectă de a pierde grăsimile traducție de arzător de grăsime

Încercați să vă atingeți cotul stâng cu genunchiul drept. Îndoaie-te înapoi și adu piciorul stâng înapoi în poziția flexată. Faceți același lucru cu celălalt picior. Faceți o pauză de 10 secunde înainte de a face următorul exercițiu. Ce sa nu faci - Nu vă grăbiți să completați seturile și nu vă băgați bărbia înăuntru. Crunch invers invers pe jumătate așezat Youtube Țintă - Abs inferioare, abdominale superioare și glute.

Întindeți-vă și sprijiniți-vă corpul pe coate. Ridicați ambele picioare de pe podea și apropiați genunchii aproape de nas. Încet, aduceți supliment arzător subcutanat de grăsime în jos în poziția inițială. Ce sa nu faci - Nu vă răsuciți umerii și nu vă curbați prea mult spatele.

Pierderea de grăsime în mod corect

Sit-up-uri Țintă - Abs inferioare și superioare. Cum se face Așezați-vă pe un covor, flecați genunchii și așezați călcâiele pe covor. Angajați-vă nucleul și așezați-vă mâinile în partea din spate a capului. Ridicați capul și umerii de pe podea și priviți tavanul.

Folosiți-vă puterea de bază pentru a vă ridica corpul de pe podea și pentru a ajunge într-o poziție așezată. Reveniți încet la poziția de pornire. Ce sa nu faci - Nu vă confundați între ședințe și greutăți.

modalitatea corectă de a pierde grăsimile pierdere în greutate rapidă de două săptămâni

Trebuie să vă așezați literalmente și să coborâți înapoi în poziția inițială modalitatea corectă de a pierde grăsimile a face reprize. Nu vă apropiați coatele în timp ce stați în picioare. Touch Heel Țintă - Oblicuri și abdominale superioare. Lăsați-vă picioarele flectate, picioarele mai late decât lățimea umerilor forever slabit plate.

Ține-ți mâinile alături, bărbia în sus, umerii relaxați și nucleul cuplat. Îndoiți-vă lateral și încercați să vă atingeți călcâiul drept cu mâna dreaptă. Îndoiți-vă spre cealaltă parte și încercați să vă atingeți călcâiul stâng modalitatea corectă de a pierde grăsimile mâna stângă. Faceți 20 dintre acestea pentru a termina un set.

Faceți 3 seturi de 20 de repetări. Faceți o pauză de 20 de secunde înainte de a trece la următorul exercițiu. Ce sa nu faci - Nu vă așezați picioarele prea aproape de șolduri. Jackknife Crunch Țintă -Abdominale inferioare, abdominale superioare, glute, hamstrings și quads. Întinde-ți mâinile peste cap. Ținând spatele și gâtul în aceeași linie, ridicați partea superioară a corpului.

În același timp, ridicați ambele picioare de pe podea. Încercați să vă atingeți genunchii cu mâinile.

Modalități dovedite științific de a pierde grăsime.

Ce sa nu faci - Nu vă sprijiniți complet capul pe podea între repetări. Răsucire rusească Țintă - Oblicuri, abdominale superioare, abdominale inferioare și glute. Cum se face Așezați-vă pe covor, ridicați ambele picioare, țineți genunchii flecați și lăsați-vă puțin în spate. Alătură-te palmelor pentru a-ți echilibra corpul. Răsuciți partea modalitatea corectă de a pierde grăsimile a corpului spre stânga și apoi spre dreapta.

Ce sa nu faci - Nu vă țineți respirația în timp ce faceți acest exercițiu. Baterii alternative ale degetelor Youtube Țintă - Abs inferioare, abdominale superioare, oblice și glute Cum se face Culcați-vă pe covor și ridicați ambele picioare.

Cum să faci coapsele mai ferme | Sfaturi | June

Întindeți mâna în sus, ridicați capul și partea superioară a spatelui de pe podea și cuplați nucleul. Ridică-te și încearcă să-ți atingi piciorul stâng cu mâna dreaptă. Curl înapoi în jos.

Așadar, împachetați cu bule scala de greutate și puneți-o în subsol sau mansardă și concentrați-vă asupra compoziției corpului: raportul grăsime-mușchi. Pentru cei care caută o dietă specială, consultați lista parțială a ceea ce există: nu e de mirare că mulți sunt confuzi. Care este cel mai ușor de urmărit? Care dintre ele este cel mai eficient?

Îndoaie-te din nou și încearcă să-ți atingi piciorul drept cu mâna stângă. Faceți 2 seturi de 15 repetări. Ce sa nu faci - Nu vă faceți griji dacă nu puteți atinge piciorul.

Modul Corect de a Pierde Grăsime: Ce să Mănânce | Tombouctou

Încercați să ajungeți dincolo de genunchi și cât mai aproape de picior. Alpini alpini Crossbody Țintă - Abdominale inferioare, abdominale superioare, glute, hamstrings și quads. Cum se face Intră într-o poziție de scândură. Asigurați-vă că coatele sunt direct sub umeri.

Păstrați gâtul, spatele și șoldurile în linie dreaptă. Nu vă ridicați în sus și nu vă curbați în jos. Ridică piciorul drept de pe podea, flexează genunchiul și apropie-l de partea dreaptă a pieptului.

modalitatea corectă de a pierde grăsimile suplimente care ard grasimile

Așezați piciorul drept înapoi în poziția sa inițială. Acum, ridică piciorul stâng de pe podea, flexează genunchiul și apropie-l de partea stângă a pieptului. Accelerați și faceți-o ca și când ați alerga! Faceți 2 seturi de 25 de repetări. Faceți o pauză de 20 de secunde înainte de a face următorul exercițiu.

Ce sa nu faci - Nu vă așezați palmele prea departe de corp și nu vă lăsați gâtul sau partea inferioară a spatelui. Burpees Țintă - Antrenament pe tot corpul, care vizează și abs. Cum se face Stai drept, cu picioarele la distanța umerilor.

Îndoiți genunchii și așezați mâinile pe podea. Săriți și împingeți ambele picioare înapoi și intrați într-o poziție de scândură sau de împingere.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Săriți vertical și întindeți mâinile deasupra capului. Aterizați încet pe podea. Intrați din nou în poziția broască, apoi întoarceți-vă în poziția de scândură. Faceți 3 seturi de 8 repetări. Faceți o pauză de 10 secunde între seturi. De asemenea, faceți o pauză noua cercetare privind pierderea de grasimi 20 de secunde înainte de a trece la următorul exercițiu. Ce sa nu faci - Nu vă stabiliți obiective de nerealizat.

Burpeele sunt greu de făcut. Modalitatea corectă de a pierde grăsimile de burpee pe care îl faceți nu contează. Ceea ce contează este cât de mult faceți, menținând în același timp o postură corectă. Scândură Ţintă - abdomenul superior, abdomenul inferior, umerii, bicepsul și gluteii. Cum se face.