Slăbiți mâncând mai multe mese pe zi - Blogul

Pierderea în greutate 5 mese pe zi

Dacă planificați fiecare masă în avans și aveți gustări alimentare, veți avea mai multe șanse să rămâneți în dietă. Utilizați acest formular pentru a vă programa mesele. Planificator de mese săptămânal de pierdere în greutate Utilizați formularul pentru a planifica când și ce veți mânca în fiecare zi.

Pagina principala Consumul unei mese pe zi este eficient pentru pierderea în greutate? O nouă modă în dietele de slăbit, care pare să aibă mare succes peste Atlantic.

pierderea în greutate 5 mese pe zi

Moda a cucerit acum Europa, unde tot mai mulți oameni îmbrățișează acest nou ritm alimentar, bazat pe pretinsele beneficii ale postului extrem intermitent. Consumul unei mese pe zi este eficient pentru pierderea în greutate și, mai presus de toate, este sigur această dietă pentru sănătate? Acești termeni corespund tuturor aceleiași diete, care constă din hrăniți-o doar o dată pe zi.

Tipuri Pentru a-și găsi figura viselor, sexul frumos face pași disperați, se torturează cu foame, merg la sport până la epuizare. Și secretul unei cifre subțiri este foarte simplu - nutriție regulată și activitate fizică moderată. Cele 5 mese pe zi pentru scăderea în greutate vă vor permite să obțineți rezultatele dorite, va deveni un mod de viață obișnuit pentru toată lumea, în timp ce munca sistemului digestiv se va îmbunătăți, procesele metabolice vor fi activate și culoarea pielii se va îmbunătăți. Cum se organizează mesele de 5 ori pe zi?

Nu se fac specificații cu privire la numărul de calorii zilnic de ingerat și nici ce alimente să mănânce. Prin urmare, acest post extrem intermitent impune un ritm aspru: 23 de ore fără să mănânc nimic - dar este permis să beți apă, ceai de plante, Cafea sau ceai fără zahăr sau lapte - atunci un moment în care poți mânca spre invidie, fără nicio restricție.

pierderea în greutate 5 mese pe zi

Desigur, se recomandă mai degrabă să optați pentru o dietă sănătoasă, pe baza proteină slabe animale sau vegetalecereale integrale, fructe si legume și produse lactate.

Dar ora mesei? Ce spun undele de sunet pentru a pierde în greutate despre dieta cu o singură masă pe zi? Au fost efectuate multe studii privind beneficiile și pericolele postului.

Cum se organizează mesele de 5 ori pe zi?

Dar o singură ușă pe postul 1, deoarece fenomenul este recent. Oricum ar fi, literatura științifică oferă câteva linii de gândire. Observațiile finale sunt mixte. Subiecții nu au slăbit mult în medie doar 2 kgdar am observat la ei: O creștere substanțială a senzației lor de foame rata de grelină O schimbare a compoziției corpului reducerea masei grase Niveluri reduse de cortizol din sânge Nicio modificare a ritmului cardiac, a temperaturii corpului sau a markerilor de sânge Creșterea tensiunii arteriale și a nivelurilor de LDL și HDL colesteroli răi și buni Un alt studiu, realizat în pe femei tinere supraponderale 2a concluzionat că eficacitatea postului intermitent pentru pierderea în greutate, sensibilitatea la insulină și markerii biologici.

pierderea în greutate 5 mese pe zi

Un studiu 3 efectuat pe participanții aflați într-o situație deobezitate și subiecții cu diabet de tip 2 au fost dezvăluite impactul pozitiv al postului scurt intermitent asupra greutății și al zahărului din sânge. Participanții pierderea în greutate 5 mese pe zi fost rugați să postească de ore pe zi timp de două săptămâni.

pierderea în greutate 5 mese pe zi

Au avut o pierdere medie în greutate de 1, kg, o scădere a IMC de 0, și un nivel normal de zahăr din sânge la repaus alimentar. Cu toate acestea, autorii își evaluează rezultatele cu natura experimentală și de scurtă durată a studiului lor.

Mai mult, nu este specificat nimic referitor la numărul de mese luate de participanți. Frecvența absorbției proteinelor va face diferența - și cu cât frecvența este mai pierderea în greutate 5 mese pe zi mai multe prize micicu atât crește mai multă masă musculară, în detrimentul masei grase.

Potrivit acesteia, pentru a slăbi, nu este potrivit să mănânci o masă pe zi, ci mai degrabă să îți schimbi igiena alimentelor.

In concluzie Dintre toate regulile pentru un stil de viață sănătos: nu consumați alimente bogate în calorii, mișcați-vă mai mult și mâncați de cel puțin ori pe zi - acesta din urmă este cel mai adesea ignorat. Pauzele lungi între mese din cauza suprasolicitării sunt frecvente pentru majoritatea lucrătorilor. Drept urmare, mulți dintre ei mănâncă mai rar, consumă porții mult mai mari de alimente bogate în calorii, crescând în greutate. Nutriționiștii și specialiștii în medicină sportivă recomandă ca persoanele supraponderale să acorde atenție meselor fracționate pentru scăderea în greutate.

Toți practicienii recunosc: dieta OMAD este dificilă, în special în primele 10 zile. Senzația de foame este constantă și oboseala este prezentă.

pierderea în greutate 5 mese pe zi

Dincolo de această perioadă, ajustarea se face. În plus, mulți se plâng de dificultatea de a absorbi echivalentul a până la 2. În plus, poate avea consecințe dezastruoase pentru organism. Dacă sunteți tentați de postul intermitent pentru pierderea în greutate, ar trebui: Nu vă limitați la o singură masă pe zi Oferiți o fereastră rezervată alimentelor mai mari decât cea impusă de Dieta OMAD Oferiți mese echilibrate Fii supravegheat de o opinie medicală În cele din urmă, rețineți că, în acest moment, comunitatea medicală și științifică este încă incertă cu privire la eficacitatea postului intermitent în pierderea în greutate.

pierderea în greutate 5 mese pe zi