Accelerați pierderea în greutate datorită HIIT

Pierderea în greutate face hiit, HIIT sau antrenament de intensitate mare pentru slăbire și pierderea în greutate

1/Ce este HIIT

HIIT sau antrenament de intensitate mare pentru slăbire și pierderea în greutate HIIT High Intensity Interval Training este o metodă de antrenament care a devenit foarte populară în ultimii ani și are multe beneficii, cum ar fi pierderea de grăsime, printre altele, și că o putem face într-un timp foarte scurt, deoarece este un antrenament de intensitate mare.

După cum sugerează și numele său, HIIT este un antrenament care constă în intercalarea perioadelor de intensitate ridicată cu perioade scurte de odihnă. A existat întotdeauna pierderea în greutate face hiit că cel mai bun mod de a pierde grăsime este de a efectua cardio de lungă durată la o intensitate ușoară-moderată, dar acest lucru nu este cazul, deoarece dovezile științifice actuale ne spun că, dacă efectuăm doar cardio, putem pierde greutatea, dar pierderea în greutate face hiit greutate se poate datora și pierderii masei musculare, deoarece în acest tip de antrenament nu ne lucrăm mușchii în așa fel încât masa noastră musculară să fie menținută.

45 Min HIIT Cardio and Abs Workout - Insane At Home Fat Burner - Interval Cardio Training and Core

Asa de, cea mai bună combinație pentru a ne îmbunătăți sănătatea și forma noastră fizică este efectuați antrenament de forță și antrenament cardio de tip HIIT. Dar dacă pe lângă aceste două metode de antrenament ne place să realizăm un alt tip de cardio pe termen lung, cum ar fi mersul pe jos, mersul pe bicicletă, înotul sau alergarea, printre altele, continuați! Deși acest lucru este opțional.

voi pierde greutatea pe plexus slim cum reiese greutatea într o săptămână

Ceea ce nu este opțional și ceea ce trebuie să facem este munca de forță și bună, datorită numeroaselor beneficii pe care ni le oferă. Aș dori, de asemenea, să explic un alt aspect care este foarte important pentru a pierde grăsime și că trebuie să fim în deficit energetic sau caloric.

HIIT pentru scăderea în greutate: este cu adevărat eficient pentru arderea grăsimilor? Este HIIT eficient pentru pierderea în greutate? Este mai bine să faci HIIT sau cardio clasic pentru pierderea în greutate? Acestea sunt probabil întrebări pe care ți le pui în timp ce citești aceste rânduri

Aceasta înseamnă că trebuie să consumăm mai multe calorii decât consumăm sau, ceea ce este același lucru, să consumăm mai puține calorii decât le consumăm. Și putem realiza acest lucru cu o dietă bună și exerciții fizice.

Vă recomand să citiți această altă intrare în care explic acest lucru mai detaliat. Putem efectua, de asemenea, în încălzire ca un "exercițiu hiit" care constă în efectuarea unor modificări pierderea în greutate face hiit ritm de 8x 10 "creșterea intensității în fiecare serie și recuperarea "de exemplu. Și la sfârșitul sesiunii HIIT este de asemenea important să efectuați un înapoi la calm minute într-un ritm blând pentru a ne readuce corpul într-o stare mai liniștită.

pierderea inteligentă a greutății puternice avis pierzi greutatea când dormi

Reduce riscul de boli cardiovasculare și multe altele, cum ar fi diabetul de tip 2, hipertensiunea și osteoporoza, printre altele. Îmbunătățește sănătatea mintală.

Îmbunătățește calitatea vieții și a somnului. Dar HIIT poate avea și unele riscuri dacă nu are succes: Leziunile musculo-scheletice pot apărea dacă exercițiile sunt efectuate slab cu o tehnică inadecvată sau dacă se lucrează excesiv.

burner de grăsime vs anavar îndepărtați pata de grăsime din cămașă

Bronhospasmele induse de efort pot apărea dacă nu vă încălziți sau nu vă răcoriți sau dacă aveți o problemă de sănătate. Eveniment cardiovascular dacă nu se urmărește o progresie bună.

Fresh articles

Nu este recomandat persoanelor cu artrită, diabet necontrolat sau risc crescut de probleme cardiovasculare. Lucrul bun despre HIIT este că, de exemplu, sesiunile sunt scurte pentru persoanele care au puțin timp în zi cu zi să te antrenezi, este o opțiune pierderea în greutate face hiit bună.

efectele rele ale arzătoarelor de grăsime construcțiuni de pedere greutate

Cu HIIT se consumă mai multe calorii pe minut decât cu cardio de lungă durată. Și, de asemenea, ceea ce obținem este o stare de BPOC consum de oxigen după efort cum să pierdeți boala în greutate, ceea ce înseamnă că, fiind un antrenament atât de intens, după ședință, corpul nostru trebuie să revină la starea sa bazală sau de repaus, ceea ce face să apară diferite reacții în corpul nostru și caloriile sunt cheltuite în aceste procese din grăsimi.

Această stare poate dura până la 36 de ore după finalizarea sesiunii.

burner de grăsime înainte de masă menopauza provoacă pierderea în greutate

Nu este recomandabil să faceți 2 zile la rând de HIIT, deoarece ne-am putea răni și ar putea duce la supraîntrenare, deoarece nu acordăm corpului nostru timp să se refacă. De aceea este recomandat pleacă cel puțin o zi liberă sau antrenament ușor între ele. Da suntem începători sau nu am făcut niciodată exerciții fizice, este important să știm că corpul nostru trebuie să se adapteze puțin câte puțin în câteva săptămâni, de exemplu aproximativ 4 până la 6 săptămâni în care facem aproximativ zile de antrenament pe săptămână, combinând antrenamentul cardio cu antrenament cardio.

  1. Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară.
  2. HIIT pentru pierderea în greutate este cu adevărat eficient pentru arderea grăsimilor

HIIT de lungă durată: mai mult de 1 minut partea intensă. HIIT se poate face în mai multe moduri, cum ar fi ciclismul, alergarea, pe un circuit de exerciții etc. Sper că această postare ți-a fost foarte utilă și, dacă ești instruit pentru asta, include sesiunile HIIT în antrenamentele tale.

De fapt, dacă vrei să vezi rezultate, trebuie să te gândești rapid. Mergi mai scurt și pierzi mai mult? Iată de ce antrenamentul cu intensitate mare HIIT funcționează pentru pierderea în greutate. Arsura grasimilor Pregătirea HIIT implică intervale scurte efectuate la aproape efortul maxim, urmată de perioade mai lungi, mai reduse de recuperare sau de repaus.