De ce să numeri macrocomenzile?

Pierderea în greutate fără a număra macrocomenzi

Numără macro-uri bune pentru pierderea în greutate Numără macro pentru Add: dinihapy39 - Date: - Views: - Clicks: De exemplu, nucile se numără printre elementele cheie pentru siluetă! Susu l-bărbații pierd în greutate xls pierdere în greutate rezistență maximă, cum să slăbești greutatea corporală superioară jicama bun pentru pierderea in greutate. Când vine vorba de piederea în greutate, nu există doar un truc pentru a obţine corpul la care speraţi.

Ar trebui să vă numărați macro-urile? Când cineva vorbește despre formarea în formă, există două cuvinte pe care parcă le auzi mereu Unul vine de obicei cu celălalt și mulți profesioniști din domeniul sănătății vă vor spune că, dacă ar trebui să sublinieze importanța uneia asupra celeilalte, dieta ar pierderea în greutate fără a număra macrocomenzi aproape de fiecare dată.

Cum să scapi de greutate fără a număra calorii: Este posibil?

Acesta este unul dintre motivele pentru care numărarea macro-urilor este atât de importantă, mai ales în rândul profesioniștilor din domeniul fitnessului și al oricui dorește să devină serios în legătură cu formarea.

În timp ce numărarea caloriilor vă poate ajuta să pierdeți în greutate, pentru a obține o sănătate totală și o stare fizică optimă, va trebui să priviți dincolo de calorii și să recunoașteți că nu toate caloriile sunt create egale.

Cum se numără macro-urile pentru scăderea în greutate Publicat: 5 mar · Ultima modificare: 24 septembrie de Caren · Această postare poate conține linkuri afiliate Ai încercat vreodată numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate? Am, și am fost cu adevărat impresionat de rezultate, atât cu pierderea în greutate, cât și cu autocunoașterea pe care am câștigat-o din urmărirea alimentelor timp de câteva săptămâni. Cu siguranță merită încercat.

Dacă doriți să vedeți câteva rezultate reale în călătoria dvs. Ce este o macro? Înainte de a vă putea urmări macro-urile, trebuie să știți care sunt exact.

Este o practică populară în rândul culturistilor de elită și al concurenților fizici de vârstă și a devenit destul de populară printre concurenții crossfit și cei care urmează o dietă paleo în ultimii ani.

Cum se numără macro-urile pentru scăderea în greutate

Nu confundați macronutrienții grăsimi, carbohidrați, proteine cu micronutrienți vitamine și minerale. Deși nu se vorbește la fel de mult, din punct de vedere tehnic, alcoolul este un al patrulea macronutrient, deoarece conține calorii, iar toate caloriile provin din macronutrienți.

pierderea în greutate fără a număra macrocomenzi anna pierdere în greutate biserică

Grăsimi Nu cu mult timp în urmă, lumea sănătății a dus un război împotriva grăsimilor, iar dietele cu conținut scăzut de calorii păreau modul inteligent de a mânca sănătos. Din fericire, am aflat de atunci că există grăsimi bune și grăsimi rele, dar când vine vorba de numărarea macro-urilor, grăsimile înseamnă atât cele bune, cât și cele rele saturate, nesaturate și colesterol.

Grăsimea este al doilea macronutrient și avem nevoie de acest nutrient esențial pentru a absorbi vitaminele și mineralele, pentru a ajuta la funcționarea creierului, pentru a regla hormonii și multe alte funcții importante ale corpului.

pierderea în greutate fără a număra macrocomenzi semnele pe care le pierdeți în greutate

Puteți obține grăsimi din multe locuri, printre cele mai frecvente sunt carnea, nucile, unturile de pierderea în greutate a inflamației celulare, uleiurile, peștele gras și avocado. Ca și în cazul proteinelor, cantitatea de care aveți nevoie depinde de obiectivele dvs.

pierderea în greutate fără a număra macrocomenzi pierderea în greutate a enzimelor de ardere a grăsimilor

Carbohidrați Carbohidrații completează cei trei macronutrienți esențiali și, în timp ce carbohidrații au fost inamicii, aceștia își au locul în orice dietă. Glucidele sunt depozitate în creier, sânge, ficat și mușchi ca glicogen, iar corpul nostru le folosește pentru energie esențială.

Din nou, valoarea țintă va depinde de obiectivele dvs. Macro vs.

Slăbește mai repede: de ce ar trebui să numeri macro-urile în loc de calorii de acum înainte

Calorii Una dintre cele mai confuze părți ale stăpânirii macro-urilor este înțelegerea diferențelor, precum și relația dintre calorii și macro-uri. După cum am menționat în prima lamă, toate caloriile provin din macrocomenzi, ceea ce înseamnă că fiecare macronutrienți are un anumit număr de calorii. În timp ce numărarea caloriilor numai va ajuta la atingerea obiectivelor de slăbire, macro-urile sunt cheia unei abordări echilibrate a pierderii în greutate și a unei sănătăți fizice optime.

Cum numeri macro-urile?

pierderea în greutate fără a număra macrocomenzi pierde setarea obiectivului de greutate

Deci, acum, când înțelegeți exact ce sunt macro-urile și de ce sunt importante, să vorbim despre modul în care le numărați. Și asta înseamnă totul. Când mâncați ceva care are o etichetă nutrițională, acest lucru se poate face destul de ușor cu puțină matematică. Pentru alimentele care nu vin cu etichetă de exemplu, fructe, legume, carne etc.

Numără macro-uri bune pentru pierderea în greutate

Măsurarea tuturor alimentelor folosind o cântare poate părea destul de obsesivă, dar ai fi surprins de câte calorii suplimentare provin din umplerea excesivă a canelor și lingurilor de măsurare în fiecare zi.

Aceasta este într-adevăr întrebarea finală și depinde în totalitate de individ și dacă simt că va fi benefic pentru obiectivele lor de fitness.

Cu siguranță, există avantaje și dezavantaje în a număra și a nu contoriza și, dacă nu obțineți deja imaginea, numărarea fiecărui articol pe care îl consumați și utilizarea unui cântar pentru a cântări toate porțiunile dvs. Cealaltă extremă a numărării macro-urilor este că poate deveni periculoasă și poate duce chiar la stigmatul alimentar nesănătos și la dezvoltarea pierderea în greutate fără a număra macrocomenzi alimentare.

Există, desigur, avantaje, așa că vă recomandăm să luați în considerare acest efort dacă sunteți doar timizi de obiectivele dvs. Cu toate acestea, dacă sunteți deja nevrotic în ceea ce privește pierderea în greutate și aveți tendința de a vă stresa în legătură cu aceasta, vă abțineți doar de fitness și de pierdere în greutate sau dacă obiectivul dvs.