1. Ajută la arderea caloriilor

Skippingul ajută să piardă grăsimea, Nutriție adecvată pentru reaprovizionarea în greutate. Timpul optim de primire a mesei

Exercițiu de exercițiu de eșantion Video: Biological Transformations I Biology of transformationIuniecel mai de neuitat este cel al jocurilor. Dintre toate jocurile pe care le-am jucat, săriturile au fost preferate de mine.

Pentru unul, aș putea să o joc cu prietenii mei sau chiar să joc singur singur.

skippingul ajută să piardă grăsimea dieta 9 zile

Îmi amintesc toate sariturile pe care le-am făcut cu frânghia. Au fost zilele în care m-aș putea încărca cu clătite, mâncăruri prăjite și să skippingul ajută să piardă grăsimea vă faceți griji în legătură cu creșterea în greutate, pentru simplul motiv că o săritură a fost suficientă pentru a arde totul!

Scăderea nu este un exercițiu trendy la vârsta de nouă ani.

Nutriție adecvată pentru reaprovizionarea în greutate. Timpul optim de primire a mesei

De fapt, a fost acolo de ani de zile. Din nefericire, pe măsură ce am crescut, funia sa pierdut undeva în camera noastră. Acest articol vă va spune de ce săgeata de sărituri trebuie să facă o revenire în viața ta. Să examinăm unele dintre avantajele de a sări peste exerciții sau sărituri de frânghie. Avantajele exercițiului de cădere Este unul dintre cele mai bune antrenament cardio și HIIT Instruire în intervalul de înaltă intensitate.

Aceasta este o modalitate eficientă de a vă topi grăsimea, nu? Exercitarea exagerării arde mai multe calorii în comparație cu alergatul. În plus, nu trebuie să ieșiți în aer, deoarece sărutul se poate face în orice loc.

Regulile cardio la domiciliu

Ce mai e? Este una dintre cele mai ieftine forme de exercițiu, deoarece puteți cumpăra o coardă de sărituri pentru mai puțin de Rs Skippingul ajută la tonifierea mușchilor deoarece este un exercițiu de greutate corporală. Îmbunătățește munca la picioare, echilibru, coordonare și agilitate.

skippingul ajută să piardă grăsimea pierderea în greutate albolene

Majoritatea alergătorilor și alți sportivi sară pentru a se antrena. Este unul dintre cele mai bune exerciții pentru formarea de anduranță și condiționarea.

Acasă » Alimente » Cardio intensivă pentru arderea grăsimilor.

Skipping-ul oferă un antrenament complet. Este deosebit de avantajos pentru tonifierea și dezvoltarea coapsei, tibiei și mușchilor de skippingul ajută să piardă grăsimea. În același timp, funcționează și pe abs și brațe. Se angajează și îmbunătățește mușchii hip-flexor. Studiile arată că exercițiile de sărituri pun o presiune mai mică și sunt mai puțin șocante pentru articulații decât alergarea.

Este un exercițiu cu impact redus în comparație cu funcționarea și, prin urmare, o opțiune mai bună. Skippingul îmbunătățește sănătatea cardiovasculară deoarece îmbunătățește ritmul bătăilor inimii. Este benefic pentru pacienții cu tensiune arterială. Omiterea poate fi făcută de oricine și de toți, de la începători până la nivelurile avansate.

Este, de asemenea, cunoscut pentru a ajuta la îmbunătățirea densității osoase. Tot ceea ce exercițiul de sărituri necesită este o frânghie de sărituri, care se poate încadra în poșetă sau genți de mână și este prietenoasă pentru călătorii. Deci, nu va trebui niciodată să pierdeți antrenamentul. Tot ce aveți nevoie este o frânghie și o zonă deschisă pentru a arde calorii și sunteți bine să mergeți. Puteți profita la maximum de aceste beneficii, dar trebuie să luați în considerare și următoarele instrucțiuni.

Lucruri de bază care trebuie urmate în timp ce faceți exerciții de cădere Cumpărați o frânghie de bună calitate. O frânghie neadecvată se poate rupe în timp ce vă exercitați și vă rănești. Așa că asigurați-vă că frânghia este puternică. Una dintre întrebările cele mai de bază și comune pe care le au șoferii este dacă sărindul trebuie să fie făcut desculț sau purtând încălțăminte.

1. Calorie zilnică

Multe studii susțin că o săritură descartă este mai bună, deoarece face picioarele puternice. De asemenea, ajută la vindecarea multor probleme skippingul ajută să piardă grăsimea de picior. Barifoot sărind vine natural pentru unii.

Dar, majoritatea oamenilor trebuie să se antreneze lent pentru a putea să sară coarda pentru o sesiune bună de săritură desculțată. Dacă vă simțiți durere atunci când încercați săriți desculțule, purtați antrenamente sau pantofi de sport bun pentru a absorbi șocul picioarelor care se întâlnesc cu solul în mod repetat.

  • 14 Avantaje uimitoare ale exercitiilor de sari peste corp - Alte
  • Arde 20 kg de grăsime
  • Pierde zilnici de greutate

Purtați un sutien de sport cu impact sporit. Scăderea permite o mulțime de mișcări ale sânilor. Dacă nu purtați un sutien de sport potrivit, acesta poate provoca lacrimi în mușchii pieptului.

Acest lucru va provoca sânii dvs. Este adevărat că sărindul poate fi practicat de oameni de orice nivel pe scala de fitness - începători, intermediari și avansați. Dar, ar trebui să vă păstrați minte că sărindul este folosit pentru antrenament de anduranță și condiționare, nu doar arderea caloriilor.

skippingul ajută să piardă grăsimea dieta de slabit a doctorului now

Deci, practică o săritură progresivă pentru a-ți construi nivelul de anduranță și pentru a-ți condiționa lent corpul în timp. Deci, începeți mici și apoi creșteți treptat viteza sau durata de timp. În caz contrar, se poate dovedi a fi impozitare pe inima ta și vă dăunează articulațiilor.

Suprafața de sărituri pentru exercițiu contează foarte mult. Exercițiul de exerciții nu ar trebui să se facă pe o suprafață mochetă sau pe o suprafață de piatră sau asfalt.

Ar trebui să faceți exercițiul pe suprafețele absorbante de șoc, de preferință pardoselile din lemn sau alte suprafețe netede pentru a evita declanșarea sau frecarea, ceea ce poate duce la răniri.

skippingul ajută să piardă grăsimea exprimați pierderea în greutate și wellness

Pentru acest exercițiu este necesară o zonă adecvată de sărituri. Deși săriturile pot fi făcute oricând și oriunde, este nevoie de încă o zonă deschisă, astfel încât frânghia să nu se blocheze în orice obiecte din apropiere.

Zona ar trebui să aibă, de asemenea, plafoane înalte sau cer deschis. Saritul cu frânghie este un exercițiu de intensitate ridicată și, prin urmare, trebuie să faceți o încălzire adecvată înainte de a începe exercițiul.

Exercițiile de întindere sunt o necesitate înainte de a sări peste. O ușoară jogging la fața locului încălzește corpul pentru exercițiul de sărituri în aer. Ești gata să sari de frânghie? Iată câteva puncte utile pe care trebuie să le rețineți înainte de a începe exercițiul de sărituri. Cum să începeți să săriți Primul lucru pe care ar trebui să-l faceți înainte de a începe săriți este ajustarea lungimii coardei. Țineți mânerele de la fiecare capăt al coardei, cu un mâner în fiecare mână, de partea laterală.

Acum, skippingul ajută să piardă grăsimea în mijlocul frânghiei, menținând lungimea întinsă cu capetele întinse în sus. Scurtați frânghia până când ambele capete ajung la axile dumneavoastră. Înainte de a începe, să vedem ce opțiuni avem la dispoziție, i. Tipuri de exerciții de cădere Există diferite tipuri de exerciții de sărituri. Citiți pentru a afla mai multe despre skippingul ajută să piardă grăsimea.

Salt dublu Cel mai comun stil de a sări peste exercițiu este salturi duble. Această tehnică este deseori practicată cu viteză ridicată și arde cele mai multe calorii. Intensitatea salturilor duble poate fi variată în funcție de viteză și de înălțimea pe care o săriți; fie că iei picioarele complet de pe sol, fie că ești de ajuns să treci prin cablu.

Jumping mai mari rezultate în sărituri mai lente, dar este bine pentru tonifiere musculară. Pe de altă parte, o săritură redusă și rapidă este bună pentru antrenamentul HIIT și rezistență.

Iată cum să faceți acest lucru. Trepte Țineți frânghia skippingul ajută să piardă grăsimea și înclinată, cu un mâner în fiecare parte, cu coturile îndoite și antebrațele paralele cu solul. Mențineți umerii rotiți înapoi, pieptul împins, coatele aproape de dvs. Aduceți coarda înainte prin rotirea încheieturilor.

Cum afli ce procentaj de grasime corporala ai? Care e normalitatea? Metode de masurare

Săriți cu ambele picioare centimetri de pe sol pentru a lăsa coarda să treacă sub picioare. Repetați mișcarea și modificați viteza în funcție de nivelul de fitness. Următorul exercițiu de sărituri este chiar mai distractiv și mai relaxant.

Aruncă o privire.