De ce am solduri largi?

Slăbiți șoldurile largi

Există trei tipuri de forme de pere. Cum să slăbești dându-ți exercițiul potrivit?

slăbiți șoldurile largi

Antrenamente optime Iată antrenamentele care vi se arată: Mișcarea cu greutăți pentru a pierde greutatea înainte de iui pelvisul cu accent pe fese și partea superioară a corpului sunt cele mai voluminoase grupe musculare.

Trebuie să faceți trei seturi din fiecare exercițiu cu o pauză de slăbiți șoldurile largi secunde. Cursurile ar trebui să aibă loc de trei ori pe săptămână înainte de cardio.

slăbiți șoldurile largi

Puteți alterna: ziua "cardio" - ziua antrenamentului de forță. Antrenament cardio timp de 30 de minute de trei ori pe săptămână. Înotul este ideal - va forma vârful siluetei. Squats de bancă: Stând în picioare și ținând ganterele la înălțimea umerilor, cu palmele înainte, faceți ghemuitul, menținând arcada lombară până când coapsele sunt paralele cu podeaua.

Ridică-te drept, împingând ganterele peste cap. În total, trebuie să faceți 8 astfel de exerciții. Deadlift românesc - 8 repetări: Stați astfel încât genunchii să fie ușor îndoiți, țineți ganterele în fața dvs. Îndoiți-vă, coborâți greutățile cât mai jos posibil, ținându-le aproape de picioare.

  1. Cum sa slabi rapid in solduri: 3 moduri - Ciuperca
  2. Exerciții pentru tonifiere Nu este neobișnuit să aveți părți ale corpului pe care doriți să le schimbați.
  3. Ajutați corpul subțire de tanik
  4. Cum pot să pierd greutatea în timpul sarcinii
  5. Cum să-ți faci șoldurile mai largi acasă, exerciții pentru a crește - Masaj
  6. Kudzu pierde în greutate
  7. Cum să vă măriți șoldurile și să le lăsați mai largi acasă - Luxații June

Apoi, mutați palma dreaptă pe podea pe cealaltă parte a platformei, așezați mâna stângă pe ea. Esența exercițiului este să puneți alternativ mâinile pe podea și pe podea. Întoarcere inversă de la un tablou - 4 repetări pe fiecare picior: Poziția inițială - în picioare, picioarele la lățimea șoldului.

Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri. Video: cum să reduceți șoldurile Aplecați pastile de dietă, cum să

Pas înapoi cu piciorul drept până când genunchiul stâng se îndoaie 90 de grade; Strângeți fesele pentru a vă ridica pe piciorul stâng. Faceți antrenamente cardio pentru 50 de minute de două ori pe săptămână de preferință dansați și alergați. Asigurați-vă că faceți exerciții ale corpului inferior cu multe repetări și exerciții ale corpului superior cu câteva repetări acest slăbiți șoldurile largi va adăuga lipsa de plenitudine curbelor. Fiecare exercițiu este efectuat de slăbiți șoldurile largi seturi de trei ori pe săptămână.

Foarte curând nu vă veți recunoaște figura schimbată.

slăbiți șoldurile largi

Răspunsul este simplu - combinați antrenamentul de forță cu antrenamentul cardio și nu alternați, desigur, dacă sănătatea dvs. Ce exerciții sunt recomandate?

ȘOLDURI LARGI: FAPTE ȘI MODALITĂȚI DE A TĂIA GRĂSIMEA - SĂNĂTATE -

Pentru acest tip de figură sunt recomandate următoarele exerciții: Plie ghemuit cu șosete întoarse la un unghi de 45 de grade și o halteră de 3 kg.

Trebuie să vă ghemuiți până când coapsele sunt paralele cu podeaua. Țineți-vă în această poziție câteva secunde, apoi ridicați-vă, împingându-vă cu picioarele.

slăbiți șoldurile largi

Repetați de 16 ori. Pași către platforma de pași. Luați maximum 2 kg greutăți în slăbiți șoldurile largi și stați în spatele și în stânga platformei, astfel încât să fie un metru până la ea.

Dieta pentru șolduri frumoase

Calcă-l cu piciorul stâng. Reveniți la podea făcând primul pas cu piciorul drept. Acum repetați același lucru, urcând pe platforma din partea dreaptă cu piciorul drept și coborând în partea stângă cu stânga. Trebuie să faceți 16 repetări pe fiecare parte. Presă de bancă înclinată. Așezați-vă pe o bancă setată la un unghi de 45 de grade cu o pereche de gantere de până la 5 kg fiecare dacă puteți ridica una cu o singură mână.

Cum să vă măriți șoldurile și să le lăsați mai largi acasă - Fungus June

Poziția inițială - mâinile la nivelul pieptului. Apăsați aproximativ 20 de centimetri.

slăbiți șoldurile largi

Apoi reveniți la poziția de plecare. Strângeți din nou brațele în sus, de data aceasta până la capăt.

  • Pierdeți grăsimea de șold în două săptămâni Pierderea de grăsime 80/10/10
  • Luxații Cum să vă măriți șoldurile și să le lăsați mai largi acasă Șoldurile tonifiate rotunjite sunt un adevărat decor pentru fete și femei.

Faceți șase repetări într-un ritm lent. Partea superioară a corpului în comparație cu cea inferioară la astfel de fete este foarte mică.

3 răspunsuri

Vă puteți schimba silueta către o clepsidră atractivă. Pentru a face acest lucru, trebuie să faceți un antrenament de circuit cu repetări mari de trei ori pe săptămână, al cărui scop este să lucrați brațele, spatele, umerii și pieptul pentru a construi mușchi în această parte a trunchiului și a arde grăsimile din abdomen, șolduri, picioare și fese. Pentru un efect maxim, completează trei cercuri fără odihnă între mișcări. De asemenea, faceți 40 de minute de cardio de patru ori pe săptămână la un slăbiți șoldurile largi mediu sau ușor peste medie.

Step aerobic este o soluție excelentă. Cele mai eficiente exerciții Sunt recomandate următoarele exerciții: Răpirea umărului în lateral cu amortizor de cauciuc. Pași pe un capăt al barei de protecție din cauciuc cu piciorul drept și apucă celălalt capăt cu mâna stângă.

Brațul cu cotul ușor îndoit ar trebui să fie de-a lungul corpului. Trebuie să ridicați mâna de-a lungul corpului până când acesta este în linie cu umărul stâng.

  • Arată subțire în ciuda șoldurilor largi (pierderea în greutate)
  • Principal Masaj Fetele cu șolduri rotunjite, tonifiate arată sexy și atractive, iar proprietarii de forme mai modeste vor să știe cum să le lărgească.

Coborâți mâna încet și repetați de zece ori, apoi schimbați mâna. Trage pe dreapta. Culcă-te pe peron. Genunchii și coatele trebuie să fie ușor îndoite, mâinile cu gantere, maximum 3 kg, să păstreze greutatea pe laturile șoldurilor.

Ține-ți picioarele plate pe podea. Ridicați brațele cu gantere până în tavan, coborâți-le în spatele capului, în timp ce ganterele nu trebuie să atingă podeaua.

Nu îndoiți brațele la cot. Aduceți-vă brațele înapoi, astfel încât acestea să fie pe părțile laterale ale coapselor. Trebuie să faci 15 repetări în sus și în jos.

slăbiți șoldurile largi

Recomandam