Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

Zona de ardere a grăsimilor obezi. Blog - Post - Arma secretă care arde grăsimile

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Sfaturi pentru obținerea echilibrului antrenamentului corect Arderea grasimilor este cheia pentru pierderea in greutate, modelarea corpului si imbunatatirea sanatatii sau performantelor atletice.

zona de ardere a grăsimilor obezi pierde greutatea sau a pierdut gramatica de greutate

Dacă ștergeți talpa, neteziți mânerele de dragoste sau pierdeți celulita, știm cu toții că ar trebui să o facem, dar rareori o face bine. Soluția constă în mare măsură în înțelegerea noastră a fiziologiei umane și a ceea ce este necesar pentru a obține acel "loc dulce" în care ardem mai multă grăsime decât consumăm.

De ce dieta nu functioneaza Este vorba de energie și de energie. Corpul este un sistem din care grăsimea face parte.

Antrenament / Arderea Grasimilor - Creatina, Glicogen, Oxidare puteți arde grăsime în 3 săptămâni

Trebuie să lucrați în acest sistem pentru a înțelege rolul pe care îl joacă grăsimile și de ce poate uneori să se acumuleze excesiv. Organismul arde în mod normal grăsime și un amestec de carbohidrațisub formă de glucoză, pentru combustibil.

Nivelul de consum al acestor combustibili se bazează în mare măsură pe activitatea fizică și pe numărul de grăsimi și carbohidrați pe care îi consumați. Când vă aflați în repaus, organismul va stoca aceste combustibili pentru utilizare ulterioară.

Fresh articles

Când sunteți activ, organismul se va întoarce la aceste rezerve pentru combustibil. Problema apare când consumați mai multă energie prin alimente decât consumați prin exerciții.

zona de ardere a grăsimilor obezi burse de tabără de scădere în greutate

Adesea, într-o perioadă scurtă de timp, grăsimea și glucoza se pot acumula într-un punct în care nu numai să câștigi greutate, ci să începi să dezvolți intoleranță la glucoză. Când se întâmplă acest lucru, oamenii vor face adesea greșeala de a tăia toți carbohidrații și toate grăsimile, presupunând că organismul va arde rezervele pe cont propriu. Problema cu asta este că, prin înfometarea, corpul tău va începe să-și descompună propriile țesuturi pentru a menține sistemul în mișcare.

  • Pierde greutatea prin zumba
  • Pierdere în greutate toxine de alăptare
  • Pierdeți în greutate în 4 luni rapid
  • Poți să pierzi în greutate de la dormit
  • Cara minum pro slimming ceai

Acest lucru înseamnă că, de fiecare dată când rezervele de glucoză sunt consumate, organismul va începe să descompună proteinele din mușchi pentru a crea noi molecule de glucoză pentru a se menține. În esență, corpul se va mânca. Și, în timp ce o anumită pierdere de grăsime va fi atinsă, va fi în mare parte în detrimentul masei musculare pierdute.

Related Content

Numai prin combinarea unei diete bine echilibrate cu exercițiul fizic puteți arde aceste rezerve de grăsime, oferind în zona de ardere a grăsimilor obezi timp mușchilor proteinele necesare pentru a rămâne puternice.

Găsirea zonei dvs.

zona de ardere a grăsimilor obezi cum îmi îndepărtez grăsimea buric

Zona de ardere a grăsimilor poate diferi de la persoană la persoană. În general, aceasta implică un ritm mai lent pe o perioadă mai lungă de timp 90 de minute sau mai mult. Dar acest lucru nu este întotdeauna cazul. Chiar și într-un ritm mai rapid, veți arde niște grăsimi, deși mai puțin decât ați glicemia. Acest lucru poate fi adecvat dacă sunteți un sportiv condus, care trebuie să arunce câteva kilograme.

Exercitii pentru topirea grasimilor de pe abdomen pastilele alimentare funcționează cu adevărat

Dacă, zona de ardere a grăsimilor obezi de altă parte, sunteți mai puțin pregătit și aveți mult mai multă greutate de pierdut, zona ideală de ardere a grăsimilor ar implica o abordare lentă și constantă. De ce este nevoie de greutate de formare pentru a arde grasime Există încă o maximă de reținut atunci când încercați să tăiați acele extra inci: mai multe mușchi arde mai mult grăsime.

zona de ardere a grăsimilor obezi id pierde greutate dar urăsc pierderea

Acest lucru ar necesita incorporarea de exercitii care construiesc muschi mai degraba decat transpiratia. În timp ce clasele de pas și spin sunt modalități excelente de a arde grasimea, ele nu pot să o facă la fel de eficient pe cont propriu, în special în jurul taliei, trunchiului și corpului superior.

Arderea grasimilor suplimente

Pentru aceasta, ar trebui să combinați o antrenament cardio cu un program de antrenament cu greutate structurată. De ce? Deoarece ridicarea greutăților vă mută rapid într-o zonă cu intensitate ridicată, deși pentru explozii mai scurte.

zona de ardere a grăsimilor obezi tipul 1 4 arzător de grăsime

În timp ce lucrați pe o banda de alergat, un ciclu sau o mașină de rând poate arde o mulțime de calorii, dacă obiectivul dvs. Ce înseamnă acest lucru este că trebuie zona de ardere a grăsimilor obezi construiți mai multă mușchi în raport cu grăsimea corporală.

Dacă nu, puteți pierde în greutate, dar nu reușiți să atingeți tonul necesar pentru a rafina talia, șoldurile, fesele, coapsele, picioarele și partea superioară a corpului.

Adiponectina- prea frumos să fie adevărat!

Rezumând Abordarea practică a arderii grasimii spre deosebire de vărsarea a câtorva kilograme se bazează pe trei principii fundamentale, indiferent dacă sunteți nou la antrenament sau un atlet cu experiență: Creșteți mușchiul cu antrenarea în greutate. Numai Cardio nu poate realiza acest lucru, iar dieta cu siguranță nu o va face. Ridicați greutăți mai grele. Aceasta înseamnă găsirea de greutăți care vă permit să finalizați opt până la 12 repetări cu suficient efort pentru a fi provocatoare, dar nu prea mult pentru a pierde forma.

Dacă reușești să gestionezi între 15 și 20 de repetări, nu vei construi mușchii și ar fi mai bine să faci doar cardio. Includeți cardio intensitate mai mare.

Secretul unei siluete perfecte se ascunde în țesutul gras maro

Exercițiul de intensitate ridicatăchiar dacă numai în perioade scurte de timp, poate ajuta la revigorarea rapidă a metabolismului, în special la începutul antrenamentului. Dar nu exagerați. Păstrați intensitatea în frecvența maximă recomandată a inimii și amintiți-vă că arderea grasimilor necesită cantitatea potrivită de intensitate și timp. Related Content.